TAG

Pora na świąteczny TAG : The Grinch Book TAG (PL)

18:30

Cześć wszystkim! Dziś przychodzę do was z The Grinch Book TAG, stworzonym przez Thoughst of Tomes i przeniesionym do Polski przeze mnie:) Grincha chyba wszyscy znają, jeśli jednak nie, to krótko wytłumaczę. Otóż Grinch to takie właśnie zielone stworzonko, które pragnie zniszczyć święta. Jest on głównym bohaterem książki pt. Grinch : Świąt nie będzie. Na jej podstawie w 2000 roku powstał film o tym samym tytule.
Przejdźmy więc do TAGu!

1. Połowa lampek na choince jest wypalona : Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała jak z górki
Do tej kategorii wybrałam Rówieśniczki, Katarzyny Tubylewicz. Początek tej książki był całkiem-całkiem, jednak dalszy ciąg wynudził mnie na śmierć. [recenzja]


2. Irytująca Ciocia Basia nie chce zostawić cię w spokoju : Średniawa książka, którą wszyscy się zachwycają
W moim przypadku zdecydowanie będzie to Zbuntowana. Kompletnie nie rozumiem zachwytów nad tą książką. Moim zdaniem była kiepska. [recenzja]


3. Twoje pupile nieustannie przewracają świąteczne dekoracje : Wybierz bohatera który sporo napaskudził (nie może to być czarny charakter!)
Uważam, że do tej kategorii idealnie pasuje Coin. Nie chcę spojlerować, ale ci, którzy czytali już Kosogłosa, dobrze wiedzą o co mi chodzi.


4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje : Książka która została ci zaspojlerowana
Pierwszą książką, jaka mi przychodzi do głowy, jest Wierna, autorstwa Veronici Roth. Tak, słyszałam spojlery przed przeczytaniem, ale pewnie i tak nie wywarłoby to na mnie zbyt wielkiego wrażenia. [recenzja]


5. Widok z okna przysłania Ci gruba warstwa śniegu : Bohater, którego po prostu nie mogłeś zrozumieć
Ha, tu wybór jest prosty : Zoey z Domu Nocy. Kurcze, ta laska jest niesamowicie pokręcona. Heath, Erik, Kalona, Stark...


6. Należysz do jedynej w swoim rodzaju grupy singli, a wszędzie wokół słyszysz Mariah Carey i jej "All I Want For Christmas" :  Książkowa para, której nie możesz znieść
Chyba będzie to Allie i Sylvain z serii Wybrani. Mam świadomość, że Allie nie była z nim przez cały czas, ale kiedy byli razem...
Nie lubię Sylvaina, od początku jestem team Carter i, ohgod, związek Allie i Sylvaina jest tak na maxa przesłodzony, że czytać mi się odechciewa kiesy o nim myślę.
(Dlatego jednocześnie spodobało i zdruzgotało mnie zakończenie Zbuntowanych)


7. Nie możesz się pozbyć tego szorstkiego, wełnianego swetra, który otrzymałeś na święta lata temu : Wybierz kilka książek, które siedzą na twojej półce już trochę czasu, jednak brak ci motywacji by je przeczytać, mimo to nie masz serca się ich pozbyć.
Chyba jest jedna taka książka, a mianowicie Angielski Pacjent, Michaela Ondaatje. Jest bardziej historyczną książką, a takie tematy to trochę nie dla mnie. Może kiedyś spróbuję. Choć wątpię.

8. Babcia odleciała na reniferku : Bohater, którego śmierć cały czas nie możesz przeboleć (może to być postać z filmu) (uwaga na spojlery!!)
Osoby, które nie przeczytały wszystkich książek pana Greena, proszę o przejście do następnego punktu!
Do tej kategorii postanowiłam wybrać Alaskę z Szukając Alaski. Uwielbiałam tą bohaterkę!:'(

9. Wszystkie centra handlowe są okropnie zatłoczone : Seria, która ma za dużo tomów/za bardzo się ciągnie.
Cóż, chyba nikt się nie spodziewał, że wybiorę Dom Nocy. Co tu dużo wyjaśniać:P [recenzja]

10. Grinch : Bohater którego nienawidzisz (nie może to być zły charakter!)
Tris z serii Niezgodna. Nie lubię tej bohaterki, nigdy nie rozumiałam jej poczynań, jej zachowania, jej uczuć. Ogólnie jest moim zdaniem dziecinna i bezsensowna.

Nie otaguję konkretnych osób. Wszyscy, którzy chcą, spokojnie mogą ten TAG wykonać :)
Życzę wszystkim miłego, przedświątecznego sprzątania!



You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.