BookTube A Thon

BOOKTUBE A THON 2015!

22:53

Jedyne wyjaśnienie, dla którego przez ostatni tydzień nie dodałam nic.
Kompletnie.
Nic.
(dołączmy do tego remont, urodziny taty i festyn. ale ja to nadrobię!)

Booktube A Thon!
Uwielbiam tę akcję, ale gdyby zaczęła się w tym tygodniu (10.09-16.08) byłoby o wiele lepiej, a tymczasem mój wynik jest... słaby. Niby zadowalający, ale mogło być lepiej.
:C

Jak mi poszło?

Dzień 1
W dniu pierwszym wróciłam po godzinie szesnastej do domu  i właśnie wtedy zabrałam się za Jutro 5. Gorączka, Johna Marsdena. Doprawdy nie mam pojęcia jak, ale udało mi się w ten sam dzień ją skończyć! Jestem z siebie ogromnie dumna <3 Recenzji tej książki możecie spodziewać się na dniach, mogę wam jednak zdradzić, że dałam jej ocenę 8/10 :)
Licznik: 267 stron
Wyzwanie: Read a book you really want to read

Dzień 2
W dniu drugim również przeczytałam jedną, całą książkę, a była nią Jedyna Kiery Cass. Recenzja tej i kolejnych wymienionych buków pojawi się jakoś niedługo, obiecuję. Co do Jedynej napiszę tylko tyle - zdecydowanie najlepsza z całej trylogii.
Licznik: 597 strony
Wyzwanie: Read someone else's favourite book

Dzień 3
W dzień trzeci postanowiłam spełnić najciekawsze wyzwanie Booktube A Thonu, czyli 'przeczytać książkę nie odchodząc od niej'. Z Morzem potworów Ricka Riordana, bo to właśnie tę książkę wybrałam, robiłam sobie śniadanie, szłam do sklepu oraz odwiedziłam babcię... A lektura była niesamowita! Jeszcze lepsza niż tom pierwszy!
Książkę skończyłam i w ten sam dzień przeczytałam jeszcze 100 stron Następczyni.
Licznik: 977 strony
Wyzwanie: Finish a book without letting go of it

Dzień 4
Czwarty dzień BookTube A Thonu spędziłam na dokończeniu Następczyni Kiery Cass (260 stron) i jak na razie nie będę wypowiadać się na jej temat... Poczekajcie do recenzji. W ten sam dzień zaczęłam Dom pod pękniętym niebem (20 stron) oraz Dumę i uprzedzenie (35 stron).
Licznik: 1292 stron
Wyzwania: Read the last book you acquired & Read a book with blue on the cover

Dzień 5... 6 i 7
I tu się zaczął klops.
Bo albo świętowanie urodzin taty, albo festyn, albo składanie mebli i przeczytałam w te dni bardzo, bardzo, bardzo mało stron. W porównaniu do poprzednich dni wręcz makabrycznie mało.
Czytałam trochę Domu pod pękniętym niebem (16 stron) i trochę Dumy i uprzedzenia (25 stron). Także przez ostatnie trzy dni BookTube A Thonu przeczytałam tylko 41 stron! KLAPA!
Licznik: 1333 strony
Wyzwania: -

Podsumowując...
Challenge:
  1. Read a book with blue on the cover ✓ 
  2. Read a book by an author who shares the same first letter of your last name X (Duma i uprzedzenie)
  3. Read someone else's favourite book ✓ 
  4. Read the last book you acquired 
  5. Finish a book without letting go of it 
  6. Read a book you really want to read X (Dom pod pękniętym niebem)
  7. Read seven books X (miało być Powiedz wilkom, ze jestem w domu)
Przeczytane w pełni: 4 książki
Zaczęte: 2 książki
Strony: 1333/190 na dzień

Nie jest źle, ale wynik nie powala :/ A Wy, braliście udział w BookTube A Thonie? Jeśli tak, to jak wam poszło?

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.