TAG

Disney Book TAG

22:11

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ten TAG na zagranicznym booktubie, od razu się w nim zakochałam. Bajki Disneya są nieodłączną częścią mojego życia i nigdy mi się nie znudzą. Z tego powodu przychodzę dziś do was właśnie z Disney Book TAG mając nadzieję, że i wam ten TAG się spodoba :)

1. Mała syrenka - bohater, które zawsze jest w swoim żywiole, dokładnie jak ryba w wodzie.
Do tej kategorii zdecydowałam się dopasować Tyriona z Gry o Tron, który nigdy, nawet w sytuacji zagrażającej jego życiu, nie traci ducha. Uwielbiam go i jest on moją ulubioną postacią wykreowaną przez Martina ♥

2. Kopciuszek - bohater, który przeszedł ogromną przemianę.

Tutaj, podobnie jak wielu zagranicznym booktuberom, do głowy przyszła Julia z trylogii Dotyk Julii, autorstwa Tahereh Mafi. Julia z delikatnej, kruchej i zamkniętej w sobie przez te trzy tomy zmieniła się w silną, niezależną kobietę wzbudzając tym ogromny podziw z mojej strony.

3. Królewna Śnieżka - książka z wieloma eklektycznymi bohaterami.

By nie być przewidywalną zrezygnowałam z Harry'ego Pottera na rzecz książki ,,Malfetto. Mroczne Piętno", Marie Lu. Ta historia była niesamowita dzięki jej klimatowi, ale gdyby nie ci eklektyczni bohaterowie, nie byłaby tą samą książką. Jeśli jeszcze jej nie przeczytaliście to nie wiem, na co czekacie!

4. Śpiąca Królewna - książka przy której zasnąłeś.
Ostatnią książką, przy której zasnęłam, była moja jakże nudna lektura szkolna ,,Dywizjon 303" Fiedlera. Zasypiałam praktycznie przy każdym moim podejściu do jej czytania!

5. Król Lew - bohater, który przeżył w dzieciństwie coś traumatycznego.
Pierwszą bohaterką, jaka przyszłą mi do głowy, była Eureka z książki ,,Łza", autorstwa Lauren Kate, której w dzieciństwie zmarła matka.

6. Piękna i Bestia - gruba książka, w której mimo złych podejrzeń, zakochałeś się.

Zdecydowanie będą to ,,Wróżbiarze" Libby Bray - książka dosyć spora, oczekiwałam od niej czegoś przeciętnego, a tymczasem dostałam genialną historię i świetną główną bohaterkę :)

7. Alladyn - bohater, który podjął dobrą lub złą decyzję.

Takim bohaterem był Cztery z Niezgodnej, który podjął dobrą decyzję, by przenieść się do Nieustraszoności oraz złą, by zakochać się w tak dennej osobie, jak Tris.

8. Mulan - bohater, który stwarza pozory kogoś, kim nie jest.

Nie mogę zbyt wiele tu napisać, by zbyt nie spoilerować. Do tej kategorii wybrałam Alaskę z ,,Szukając Alaski". To jedna z najbardziej intrygujących żeńskich bohaterek, z jakimi kiedykolwiek miałam do czynienia.

9. Toy Story - książka z bohaterami, których chciałabyś przenieść do rzeczywistości.
Z chęcią przeniosłabym do rzeczywistości bohaterów wykreowanych przez Jaspera Fforde w jego kronikach Jennifer Strange. A w szczególności samą Jennifer. Jestem pewna, że byłaby ona świetną towarzyszką do przygód :)


10. Disney Descendants - twój ulubiony czarny charakter.

Tu oczywiście prosta sprawa, nie ma się nawet nad czym zastanawiać - Voldemort! Bo to przez niego w wieku 9 lat miałam w nocy koszmary.


I to by było na tyle :) Piszcie w komentarzach czy TAG wam się spodobał oraz czy zgadzacie się z wybranymi przeze mnie bohaterami i książkami.

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.