haul

Marcowy Book Haul + kwietniowy TBR

17:57

Cześć!
Dziś trochę odejdę od mojej zasady haule co dwa miesiące, ponieważ w marcu zdobyłam wyjątkowo mało książek, dlatego stwierdziłam, że po prostu pokażę je wam razem z TBR'em :D Z jednej strony słabo, bo chyba każdy książkoholik uwielbia dostawać książki, a z drugiej może i dobrze, gdyż ostatnio uzbierało mi się aż ZBYT dużo nieprzeczytanych buków. Także ten. 
Już zbędnie nie przedłużam, oto stosy!

MARCOWY HAUL


  • Cała prawda, Dan Gemeinhart - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las, brzmi bardzo interesująco i chcę ją jak najszybciej przeczytać!
  • Pokój, Emma Donoghue - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sonia Draga, strasznie ciągnie mnie do filmu, ale w końcu najpierw książka, potem film :D Zapowiada się cudna lektura!
  • Całkiem zabawna historia, Ned Vizzini - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa HarperCollins, przeczytana, recenzja tutaj. Spodziewałam się czegoś lepszego, jednak nie było źle ;)

KWIETNIOWY TBR


  • Panika, Lauren Oliver - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Otwarte, jestem strasznie ciekawa, bo ostatnio słyszałam sporo raczej sprzecznych opinii na jej temat. To będzie moja pierwsza książka tej autorki!
  • Pokój, Emma Donoghue - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sonia Draga, tak jak wyżej napisałam, nie mogę się doczekać lektury :D
  • Tu i teraz, Ann Brashares - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa YA!, już zaczęłam i póki co mam mieszane odczucia, wierzę jednak, iż ostatecznie przypadnie mi do gustu.
  • Mały przyjaciel, Donna Tartt - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak i, jejku, czuję, że to będzie niesamowita historia! A ostatnio jestem zakochana w amerykańskim południu, także również zacieram swoje czytelnicze łapki.

A ile zdobyczy zasiliło wasze półki w marcu? Czytaliście którąś z powyższych książek, a może dopiero macie zamiar? Koniecznie napiszcie w komentarzach i oczywiście pochwalcie się swoimi planami na kwiecień!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.