haul

Czerwcowy Book Haul + TBR na lipiec

11:24

Cześć! Najwyższa pora aby w końcu opublikować czerwcowy haul oraz lipcowy TBR, czyli książki, które przybyły do mojej biblioteczki w ubiegłym miesiącu oraz moje czytelnicze plany na miesiąc obecny :)

Zaczynając od książkowych zdobyczy – w czerwcu nabyłam dziewięć książek, czyli liczba jak dla mnie w sam raz :D Na samym dole stosu znajduje się trylogia Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena, udało mi się dostać ją na zakończenie roku szkolnego a tym samym na zakończenie gimnazjum (wreszcie). To wydanie jest śliczne, bardzo mi się podoba i to chyba pierwsza nagroda za dobre wyniki w nauce wpasowująca się w moje gusta. Księga wieszczb to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czarna Owca – książka zapowiada się niesamowicie ciekawie, już sam opis wywarł na mnie niemałe wrażenie. Zanim się pojawiłeś oraz W ramionach gwiazd zakupiłam na promocji na księgarni Znak za zaledwie 14 zł. Względem obu tych pozycji mam spore oczekiwania i mam nadzieję, że mnie nie zawiodą. Gregor i tajemne znaki oraz Tytany to egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa IUVI. Ta pierwsza to kontynuacja wspaniałej serii Kroniki Podziemia, natomiast druga jest książką autorki serii Ogień i woda. Spodobał mi się jej opis:) Badacz potworów jest ostatnim tytułem, jaki nabyłam w czerwcu, za zaledwie 10 zł w Matrasie. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej serii, więc kiedy zobaczyłam, że pierwszy tom leży na księgarnianej półce w tak taniej cenie, nie mogłam go nie kupić.

Lipcowy TBR
magazyny English Matters
Mały przyjaciel, Donna Tartt – chciałabym wreszcie skończyć tę książkę, bo męczę się z nią od kwietnia...
Klucz niebios, James Frey, Nils Johnson-Shelton – jestem w trakcie czytania, póki co ta część podoba mi się o wiele bardziej od pierwszego tomu :)
Dwór cierni i róż, Sarah J. Maas – ostatnio absolutny hit, jestem ogromnie ciekawa, czy ta pozycja zasłużyła na wszystkie pochlebne opinie.
Szturm i grom, Leigh Bardugo – jeśli czytaliście moją recenzję pierwszego tomu, to wiecie, że ogromnie przypadł mi do gustu. Pora na przeczytanie kontynuacji :D
Trzynaście powodów, Jay Asher – krótka powieść, ale wszyscy się nią zachwycają. Chciałabym dołączyć do grona tych osób.
Złota krew, Pierce Brown – bez powodu Tasha tak go nie ubóstwia! :D
Zapytaj księżyc, Nathan Filer oraz Playlist for the dead, Michelle Falkoff – dużo sprzecznych opinii ostatnio słyszę na temat tych książek, chyba muszę sama się przekonać, czy są to wartościowe lektury.
Gniewna fala, Jennifer Donnelly – stęskniłam się za syrenkami! ♥

A ile zdobyczy zasiliło wasze półki w czerwcu? Czytaliście którąś z powyższych książek, a może dopiero macie zamiar? Koniecznie napiszcie w komentarzach i oczywiście pochwalcie się swoimi planami czytelniczymi na lipiec!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.