7ReadUp

Moje podsumowanie 7ReadUp 3.0

23:18

Hej!
Wreszcie nadszedł ten piękny moment podsumowania tego wszystkiego, co udało mi się przeczytać w trzeciej edycji 7ReadUpu :) Jeśli nie wiecie czym jest 7ReadUp, śpieszę z wytłumaczeniem. 7ReadUp jest maratonem czytelniczym, który ma zmobilizować książkoholików do przeczytania jak największej ilości stron w okresie jego trwania (w tym przypadku 15-21 sierpień). Pomysłodawczynią tego maratonu jest wspaniała Martha Oakiss z bloga Secret Books. Do wyboru mamy dwie wersje: easy – przeczytać przynajmniej tyle, by suma grubości ów przeczytanych książek wynosiła przynajmniej 7 cm oraz hard – wersja urozmaicona o dziesięć wyzwań dotyczących rodzaju czytanych książek. Ja oczywiście jak zwykle zdecydowałam się na wersję hard, ponieważ zawsze dzięki wymyślonym przez Marthę wyzwaniom lepiej bawię się podczas takiego maratonu.

Tak przedstawiał się mój TBR na tę akcję:

wyzwania:
HP6 – ośmioliterowy sierpień, sierpień w hrabstwie Osage, wakacje przed komputerem, zaraz powrót do szkoły
HP7 – ośmioliterowy sierpień, sierpień w hrabstwie Osage, wakacje przed komputerem, wakacyjna opalenizna, zaraz powrót do szkoły, koniec wakacji
Beta – wypad nad morze, ostatnie podrygi wakacji, ósmy miesiąc
Szkic – s jak sierpień

A oto jak wyglądał mój 7ReadUp!

• Dzień pierwszy
Harry Potter i Książę Półkrwi351 stron
• Dzień drugi
Harry Potter i Książę Półkrwi152 strony
• Dzień trzeci
Harry Potter i Książę Półkrwi200 stron (koniec – 3.6 cm), Harry Potter i Insygnia Śmierci168 stron
• Dzień czwarty
Harry Potter i Insygnia Śmierci418 stron
• Dzień piąty
Harry Potter i Insygnia Śmierci198 stron (koniec – 4 cm), Beta25 stron
• Dzień szósty
Beta211 stron
• Dzień siódmy
Beta80 stron (koniec – 2,3 cm), Szkic – 238 stron (koniec – 1,8 cm)


Podsumowując:
  • przeczytałam cztery całe książki
  • przewróciłam 2041 stron!
  • suma grzbietów przeczytanych przeze mnie książek wynosi 11,7 cm

Nie wiem jak wy, ale ja jestem ogromnie zadowolona z moich czytelniczych wyników podczas tego maratonu :) Ogromnie dziękuję Marcie za jego zorganizowanie i już nie mogę się doczekać następnej edycji :D Jeśli również braliście udział w 7ReadUpie, koniecznie pochwalcie się w komentarzach, co udało się wam przeczytać!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.