TAG

Totally Should've Book TAG

16:42

Cześć!
Po długiej przerwie w blogowaniu przychodzę do was z fantastycznym TAGiem, jakim jest Absolutnie powinien TAG. Niestety, ale zapowiadam, że do końca maja sytuacja z postami zmieni się niewiele, jednak kiedy poprawię już oceny, ogarnę konkursy i ogólnie wszystkie moje sprawy związane z nauką zostaną zamknięte, na pewno wrócę i notki zaczną pojawiać się regularnie. Obiecuję!
A tymczasem - zaczynajmy!

1. Książka, która absolutnie powinna mieć swój sequel
Nawet nie wiecie, jak bardzo chciałabym przeczytać taki prawdziwy sequel Zabić drozda, jeszcze więcej przygód małej Jean Louise, jej przemyśleń, niekiedy problemów. I nie mam tu na myśli Idź, postaw wartownika, bo tę książkę nie uważam za kontynuację. Pragnę więcej Jema, Dilla oraz Calpurni. Niestety, już więcej się ich nie doczekam.

2. Książka, która absolutnie powinna mieć swoją serię spin-off
Istnieje tylko jedna taka, która ABSOLUTNIE powinna mieć spin-off.
Żądamy więcej Malfoya!

3. Autor, który absolutnie powinien napisać więcej książek
Nasz łaskawy Martin, nie oszukujmy się, mógłby ruszyć swoje cztery litery, a nie obijać się i skakać na trampolinie (swoją drogą, jeśli jeszcze nie widzieliście: tutaj). No bo ileż można czekać na następny tom? W dodatku mam wrażenie, że Samantha Shannon bierze z niego przykład...

4. Postać literacka, która absolutnie powinna być z kimś innym
Uwielbiam Szekspira, ale, przykro mi, Romeo i Julia? Dlaczego oni w ogóle się spotkali! Juleczka jak i Romeo powinni definitywnie znaleźć sobie kogoś innego. (Przepraszam wszystkich fanów tej sztuki)

5. Książka, która absolutnie powinna skończyć się inaczej
Zakończenie Papierowych miast jakoś mnie mnie usatysfakcjonowało, pozostawiło mnie z raczej negatywnym mind fuckiem i myślę, że Green mógł wymyślić coś lepszego, mocniejszego jako finisz.

6. Książka, która absolutnie powinna być zekranizowana
I mam ogromną nadzieję, że kiedyś ktoś zekranizuje tę książkę, ponieważ jestem pewna, iż film na jej podstawie osiągnąłby niemały sukces. To byłoby coś genialnego!

7. Książka, która absolutnie powinna być scenariuszem serialu
To mógłby być serial na miarę The 100 bądź The Shannara Chronicles, nie jakiś niesamowity, jednak śledziłabym z przyjemnością. O ile dobraliby dobrą obsadę, bo w tym przypadku znaczyłaby ona wiele.

8. Książka, która absolutnie powinna mieć inna okładkę
To nie mój styl, nie w takich okładkach gustuję. Jest po prostu słaba, do bólu przeciętna. Wygląda, jakby grafik siedział nad nią maksymalnie dziesięć minut.

9. Książka, która absolutnie powinna zachować oryginalną okładkę
Całkiem zabawna historia sama w sobie mnie trochę zawiodła, a jej polska okładka w szczególności. Ta oryginalna jest przepiękna, strasznie podoba mi się jej kolorystyka, napisy, ale przede wszystkim motyw mapy, który jest dosyć istotny w książce.
Szkoda.

10. Książka, która absolutnie powinna zakończyć się na części pierwszej
Druga część, czyli Ender, to istna katastrofa. Kompletnie nie rozumiem, dlaczego Lissa Price nie przedłużyła Startera i nie zakończyła całej tej historii w jednym tomie. A mogło wyjść tak dobrze!

Ponarzekałam sobie trochę, mam jednak nadzieję, że ten TAG w moim wykonaniu przypadł wam do gustu :D Koniecznie napiszcie w komentarzach, czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami, a jeśli nie, to jak przedstawiają się one w waszym przypadku.
See you soon!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.