wishlist

#XMasWishlist

10:00


Witam wszystkich w ten mikołajkowy poranek! Dla niepoinformowanych : świętuje dziś swoje urodzinki! Więc życzę sobie jak najwięęęcej przeczytanych książek ♥

I w tym dość spontanicznym poście mam zamiar przedstawić wam moją #XMasWishlist, czyli pozycje, które chciałabym zgarnąć na święta.
(I mam zamiar zgarnąć! No, przynajmniej część)


#1 Harry Potter
Płaczmy, bo, tak, przyznaję się, nie mam całej serii na swojej półce :c Ale! (Potwierdzone info!), ponoć Mikołaj usłyszał moje błagania. I Wesołych Świąt mu za to!

#2 Igrzyska Śmierci
... siaaara na całego. Czytałam wszystkie części (no bo jakby mogło być inaczej!?), ale na swojej półce mam tylko tom drugi i trzeci. I jakże to smutnie wygląda! Dlatego chcę za wszelką cenę uzupełnić tę serię.

#3 Szukając Alaski
Czytałam, oczywiście że czytałam! Ale miałam pożyczoną od koleżanki, a baaardzo pragnę mieć wszystkie książki Greena na półce. Oby moje życzenie się spełniło ;>


#4 Łza
Czytałam, ale pamiętam jedynie, że bardzo mi się podobała. Treściowo... no, słabo z tym u mnie. Dlatego mam zamiar Łzę sobie kupić, i przeczytać jeszcze raz. (I na świeżo wam zrecenzować!)



#5 Hopeless
I kolejna książka, którą czytałam. Tą jednak również miałam pożyczoną od koleżanki, a bardzo mi się spodobała, i chciałabym mieć ją na swojej półce. I przy okazji dać do przeczytania mamie, bo myślę, że jej się spodoba.


#6 Złodziejka Książek
Klasyg, po prostu. A ja tego jeszcze nie czytałam! I mam zamiar upolować starą wersję okładkową :3 hasztag #taka_jestem_szalona


#7 Rywalki (caaalutka seria)
Jedni chwalą, drudzy hejtują ile wlezie. I Ola musi się dowiedzieć o co tyle szumu! No i ta seria ma przepiękne okładki <3


#8 Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd
Widziałam dużo dość tanich aukcji na allegro z ową książką, dlatego jestem nieustannie przez nią kuszona. Czytałam już Poradnik pozytywnego myślenia, i wywarł na mnie pozytywne wrażenie:D Quicku, szykuj się!


#9 Miasto kości
Bo wszyscy czytali Dary Anioła, a ja jeszcze nie czytałam. Trochę kicha. I trzeba to nadrobić!


#10 Fangirl
Otóż, moi drodzy, mam chrapkę na książkę po angielsku. A Fangirl WSZYSCY chwalą, a Fangirl nie wiadomo kiedy przetłumaczą. I okładka jest piękna. I. Zżera. Mnie. Ciekawość.


A Wy? Jak się ma wasza XMasWishList? Też jesteście ciekawi którejś w wyżej wymienionych książek?


PS : Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? :D

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.