TAG

Celebrity Book TAG

19:19

Czeeść wszystkim:) Dziś przychodzę do was z Celebrity Book TAG'iem, wymyślonym przez mandersonxoxo, a do Polski sprowadzonym przez Marthę Oakiss.
TAG ten polega na przyporządkowaniu do określonego celebryty odpowiedniej książki.
Hope you like it :>




1. Emma Watson : Książka z piękną kick-ass bohaterką.

Do tej kategorii postanowiłam wybrać Zoe z Zbuntowanych, autorstwa C.J. Daugherty [recenzja książki]. Zoe ma (o ile się nie mylę) 13 lat, a potrafi skopać tyłek o wiele lepiej niż niejeden dorosły mężczyzna. Wprost ubóstwiam tą bohaterkę i jestem pod wielkim wrażeniem jej umiejętności.



2. Ryan Gosling : Książka z najgorętszym bohaterem płci męskiej.


Tu nie ma się nawet co zastanawiać - Warner. Warner. Warner. Warner. 
Albo nie. Warner.
Jakby ktoś nie wiedział, jest to jeden z głównych bohaterów serii Dotyk Julii, autorstwa Tahereh Mafi. [recenzja Dotyku Julii]



3. Angelina Jolie i Brad Pitt - książka z twoją ulubioną fikcyjną parą.


Mam kilka swoich ulubionych fikcyjnych par, jednak tą naj-naj-naj ulubieńszą jest chyba Hazel i Gus. Oni byli cudowni, zabawni, zakochani. Potrafili być jednocześnie przyjaciółmi i parą :') Co by tu dużo gadać ♥





4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor którego pokochałeś.

W moim przypadku będzie to John Marsden, autor kultowej serii Jutro, którą po prostu uwielbiam ♥ [recenzja tomu pierwszego, drugiego]






5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka.

Moją ulubioną krótką książką jest Zostań, jeśli kochasz, autorstwa Gayle Forman [recenzja]. Lektura ta jest bardzo ładna, może i nie jest jakimś ogromnym arcydziełem, ale jest przyjemna i można z nią miło spędzić wieczór.





6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka.

No tak, Dwayne Johnson = gruba książka. To w sumie ma sens XD Tak więc, moją ulubioną grubą książką jest bez wątpienia Zakon Feniksa, czyli piąty tom przygód o Harrym Potterze, autorstwa mojej ukochanej J.K. Rowling.







7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią.

Troszkę smutna ta kategoria, a jednocześnie dziwna, bo... troszeczkę spojler, no nie? Także ja do tej kategorii wybrałam Kosogłosa, Suzanne Collins. Osoby które nie czytały, proszę przejść do następnego punktu! Chodzi mi tu o śmierć Finnicka:c No jak tak można go zabić, no :c




8. Kristen Stewart - książka, którą uważasz za nudną.

Uważam, że Zbuntowana była wyjątkowo nudna. Ogólnie całą ta trylogia była moim zdaniem średnia i kompletnie nie rozumiem, jak można ją porównywać do moich ukochanych Igrzysk! Uriah, Christina. Jedyne, spośród wielu, normalne postacie w tej trylogii. [recenzja]




9. Ian Somerhalder i jego kot - najsłodsza książka na mojej półce.

Awww, Klątwa Tygrysa. Przeznaczenie :3 Ale tak pozytywnie słodka! Kocham tą książkę całym serduchem, niesamowita akcja i piękne zakończenie :') No i Dhiren!♥ I Indie!♥ I tygrysy!♥ Czego chcieć więcej:) [recenzja]




10. Jennifer Lawrence - idealna książka bądź seria.

Tym razem zdecydowałam się na idealną książką, którą w moim przypadku jest Jeżynowa Zima. Przepiękna, wzruszająca książka o matczynej miłości i życiu przeciętnych obywateli na początku XX w. Wszystkim gorąco polecam twórczość Sarah Jio. :') [recenzja]




Oto Celebrity Book TAG w moim wykonaniu :) A jak miałyby się wasze odpowiedzi?
Nominuję wszystkich, którzy chcą owy TAG wykonać:)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.