TAG

Tis The Season Book TAG

22:15


1. Do you have a favourite Winter read?
(Masz swoją ulubioną zimową książkę?)
Dosłownie przed chwilą zaczęłam czytać W śnieżną noc i już czuję, że będzie to niesamowita lektura. Przeczytałam zaledwie kilka stron, ale to chyba jedyna zimowa książka, jaka przychodzi mi do głowy. No, może oprócz Opowieści wigilijnej.

2. Find a book with blue on the cover
(Wybierz książkę z niebieskim na okładce)
zdjęcie z mojego instagrama ;)
Do tej kategorii po prostu musiałam dać Rywalki, Kiery Cass. Dziś skończyłam czytać tę książkę, a czy mi się spodobała dowiecie się już wkrótce;) 
(noo, chyba że cwaniaki śledzicie mnie na LC bądź na IG)

3. Find a book you’d use as the star on a Christmas tree
(Wybierz książkę, którą mógłbyś użyć jako gwiazdkę na choince)

Święta to przede wszystkim rodzinny czas, więc jako gwiazdkę na mojej choince umieściłabym Jeżynową Zimę, Sarah Jio. Cudowna książka o potędze matczynej miłości:) [recenzja]

4. Pick one fictional place that would be perfect for a Winter vacation!
(Wybierz jedno fikcyjne miejsce, które byłoby idealne na zimowe wakacje)

Zimowe wakacje? *myśli,myśli,myśli,myśli*
Hmmm... no to może Hogwart? :D Chociaż pewnie w Hogwarcie nie dają pierogów :c 

5. Pick one fictional character you’d take with you on your Winter vacation
(Wybierz jedną fikcyjną postać, którą zabrałbyś ze sobą na zimowe wakacje)

Skoro Draco byłby już w Hogwarcie, to zabrałabym ze sobą Kelsey z Klątwy Tygrysa. Wydaje mi się że jest dość sympatyczną postacią, więc mogłybyśmy świetnie spędzić czas. Myślę, że miała ona wiele razy styczność z magią, ale takiej jak w Hogwarcie to jeszcze nie widziała. To byłoby dla nas genialne doświadczenie!

6. Name one book on your Wishlist this year
(Wybierz jedną książkę, która znajduje się na twojej świątecznej liście życzeń tego roku)

Ale że jedną? Bo wiecie, trochę ich jest.
No dobra, taką jedną, jedyną, naj-naj-naj ważniejszą, jest chyba Złodziejka Książek, autorstwa Markusa Zusaka. Jeju, jaka ja jestem jej ciekawa! (Przypał będzie, jak mi się nie spodoba)

7. Favourite Holiday drink, treat, & movie?
(Ulubiony świąteczny napój, słodkość oraz film)

Moim ulubionym świątecznym napojem jest zdecydowanie kakao lub gorąca czekolada. Jeśli chodzi o słodkości, to w święta uwielbiam babeczki! Natomiast ulubionym filmem będzie Szesnaście życzeń ;> Co roku go oglądam! Jak nie na Disney Channel, to na cda :D

Jeśli chodzi o Tis The Season Book TAG to byłoby na tyle.
Ale korzystając z okazji...
Chciałabym Wam wszystkim życzyć Wesołych Świąt!
Abyście pod choinką znaleźli masę ciekawych książek!
Dużo szczęścia, miłości, ale przede wszystkim zdrowia!
Pysznych pierogów i soczystych mandarynek!
Szampańskiego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku:)!
Spełnienia marzeń i wszystkiego, co najlepsze!:D
♪♪♪♪

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.