haul

Book Haul (kwiecień+maj)

15:50

Cześć!
Wreszcie nadszedł tak długo oczekiwany przeze mnie czerwiec i gdyby nie ta pogoda, to chodziłabym cały czas jak w skowronkach :) Wreszcie mam czas na to, żeby odetchnąć, obejrzeć sobie serial (The Originals samo się nie skończy) a przede wszystkim - poczytać. I tak jak w kwietniu oraz maju nie czytałam prawie że w ogóle, to jednak książek trochę przybyło. Część z nich ujrzycie na pewno w następnym poście, jaki szykuję, czyli TBR na lato, a lista ta będzie długa, bo koniecznie muszę w wakacje nadrobić zaległości z tych dwóch okropnych miesięcy :> 

Podczas tych dwóch miesięcy nawiązałam współpracę z firmą Colorful Media, której wiodącą działalnością jest wydawanie magazynów językowych - w tym właśnie znanego i kochanego English Matters. Miałam już kiedyś przyjemność czytać taki magazyn, a jednak nie był on moją własnością. W tej chwili posiadam trzy egzemplarze (nr 55, 57, 58) i oczekujcie ich recenzji jeszcze w tym miesiącu:) Oprócz tego zdobyłam Rebekę Daphne du Maurier, która znajduje się na liście BBC i której opis niezwykle mnie intryguje, tak samo jak ten na tyle Korytarzem w mroku. Coś w stylu Harry'ego Pottera, ale powstało wcześniej? Jestem zainteresowana :D Paweł z kanału P42 polecał, więc myślę, że się nie zawiodę.

Już nie mogę się doczekać na przeczytanie Królów Dary, bo nie dość, że książka sama w sobie brzmi genialnie, to jeszcze tyle osób polecało ją w ostatnim czasie - Paweł, Anitka, Darka... Muszę po nich wkrótce sięgnąć.
Dwór cierni i róż to mój must read. Wstyd przyznać, iż nadal nie czytałam niczego od sławnej Maas! Nie wiem tylko w sumie, czy to dobry pomysł zaczynać od Dworu... a nie od Szklanego tronu, ale to właśnie do tej pierwszej ciągnie mnie bardziej (prawdopodobnie przez moje uwielbienie do Pięknej i Bestii).
Reguła myśli Jamesa Dashnera - mam tylko nadzieję, że ten tom będzie nieco lepszy od W sieci umysłów.
Jestem strasznie podekscytowana Mieczem Shannary i bardzo się cieszę z posiadania egzemplarza tej książki:) Oglądałam pierwszy sezon serialu na podstawie tej serii i podobał mi się, dlatego też planuje sięgnąć po książkę.
Do Podzielonych i Niezrównanych zachęciły mnie ich opisy oraz opinie zagranicznych recenzentów, natomiast Dziewczyna z sąsiedztwa to absolutny klasyk jeśli chodzi o powieści grozy a ostatecznie namówiła mnie do niego Olga z Wielkiego Buka.

Teatr odtrąconych poetów upolowałam w przystępnej cenie na stronie Empika, a że Jesse polecał, to z przyjemnością po niego sięgnę.
Upadające królestwa to ostatnio hit, dlatego kiedy zauważyłam, że Natalia z Książkowe "kocha nie kocha" ją sprzedaje, skusiłam się:>
Niezbędnik obserwatorów gwiazd to efekt promocji na Znaku.
Trzy ostatnie książki są ze sobą powiązane :D Wiele hałasu o nic musiałam kupić, ponieważ brałam udział w konkursie dotyczącym życiorysu Szekspira oraz treści właśnie tej komedii i w którym ostatecznie zajęłam trzecie miejsce - wygrałam między innymi Poskromienie złośnicy oraz kartę podarunkową do Empika, za którą zakupiłam Szklany tron :))

A ile zdobyczy zasiliło wasze półki w tych miesiącach? Czytaliście którąś z powyższych książek, a może dopiero macie zamiar? Koniecznie pochwalcie się w komentarzach!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.