TAG

Social Media Book TAG

16:14


Tak, ja żyję! Tak, jestem świadoma, że od prawie dwóch tygodni nie dodałam nic! I jest mi z tym źle!
Ale nauka to nauka. Koniec semestru, masa sprawdzianów, Zemsta Fredry, konkurs z Ewangelii wg. Św. Jana... i to wszystko się tak skumulowało. Wyszło jak wyszło.
I nie wiem, kiedy będzie następna recenzja. Nie chcę wam nic obiecać. Zaczęłam Syna, Jo Nesbo, ale nie wciągnęło mnie, więc przeszłam do Gry o Tron. I jestem w połowie, a w przyszłym tygodniu czekają mnie trzy sprawdziany. Bardzo bym chciała ją skończyć, ale sami rozumiecie...
Więc, aby wam to wynagrodzić, postanowiłam wykonać Social Media Book TAG, podpatrzony od Darki z bloga Więcej Książków (którą uwielbiam!), a oryginalnie stworzony przez faultydevices oraz Ariel Bissett.
Let's go!

 
1. Twitter - twoja ulubiona krótka książka.
Zdecydowanie moją ulubioną krótką książką jest Mały Książę, autorstwa Antoine de Saint-Exupery. Najcudowniejsza lektura i przepiękna książka o przyjaźni, miłości, odpowiedzialności, samotności i cierpieniu. Coś pięknego :')


2. Facebook - Książka, którą każdy czytał i poczułeś presję, by ją przeczytać.
Ostatnią książką, jaką przeczytałam pod presją, są Rywalki, i w sumie tego nie żałuję. Naprawdę polubiłam tę serię!


3. Tumblr - książka którą przeczytałaś zanim zdobyła popularność.
Do tej kategorii wybrałam Jeżynową Zimę, Sarah Jio. Nie wiem, czy jest ona aktualnie mega popularna, ale na pewno trochę jest. A ja miałam okazję przeczytać ją przed premierą.


4. Myspace - książka, której nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie.
W sumie nie mam tak, że nie pamiętam, czy jakaś książka mi się podobała/nie podobała. Zawsze mniej więcej kojarzę, co w książce było dobre, a co nie. Jednakże!, nie mam pewności, czy podobała mi się Zdradzona/Wybrana/Nieposkromiona, kolejno 2,3 i 4 tom Domu Nocy. Ogólnie wiem co się działo w serii, ale gdyby ktoś się mnie zapytał, co działo się w Zdradzonej, to... nie.

5. Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Robię zdjęcie praktycznie każdej książce i praktycznie zawsze dodaje je na mojego instagrama (@olekx_). Ale żeby tak wybrać jedną? Ostatnią książką, jaką sfotografowałam, jest Endgame. Wezwanie. Niech więc będzie ona - jest PRZEŚLICZNA!

6. Youtube - książka, której ekranizacji pragniesz.
Klątwa tygrysa. Z tego co wiem, jest już zaplanowana, ale nie znam żadnych szczegółów. A uwielbiam serię Colleen Houck i z przyjemnością obejrzałabym jej ekranizację.

7. Lubimyczytać - książka, którą polecasz wszystkim.
Jedną. Muszę wybrać tylko jedną książkę! łeee... nie mogę się zdecydować między dwoma!
Seria Jutro, którą kocham i kutra każdemu się spodoba oraz Wybrani, która również jest świetna i ja ją lubię, i moje przyjaciółki ją lubią, i moja mama ją lubi, i moja ciocia... tak, śmiało mogę ją polecić.



I to by było na tyle!
Piszcie w komentarzach czy zgadzacie się z moimi pytaniami i co wy byście wybrali do danej kategorii.
Nominuję wszystkich, którzy chcą taki TAG wykonać.
Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.