Liebster Blog Award

Liebster Blog Award x2

20:06


Dziś przychodzę do was z Liebster Blog Award x2, bo dostałam dwie nominacje i stwierdziłam, że wykonam je w jednym poście.

Nominacja od Candince B. z bloga Halycon days :
1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Mój blog jest miejscem w którym my, książkoholicy, możemy podyskutować na najprzyjemniejszy dla nas temat, czyli o książkach. Stąd Książkownia.

2. Jakie jest twoje hobby?
Oprócz czytania książek (bo to chyba również zalicza się jako hobby), uwielbiam oglądać filmy i słuchać ich soundtracki. Kocham czytać różne fanfiki (Dramione tak bardzo!) i oglądać youtuberów oraz youtuberki.

3. Ulubiony przedmiot w szkole?
Język angielski :)

4. Jakie blogi czytasz najchętniej?
Blogi z fanfikami, recenzjami filmów, książek, muzyki. Lubię również blogi typowo fotograficzne :)

5. Skąd pomysł na bloga?
Potrzebowałam miejsca, w którym mogłabym do bólu wygadać się o moich czytadłach ;)

6. Masz najlepszą przyjaciółkę/najlepszego przyjaciela?
Oczywiście! Pozdrawiam moją najukochańszą Alę, Natalkę i Karolinę, które tak jak ja uwielbiają czytać ♥

7. Wolisz komputer, laptop,tablet czy telefon?
Komputer/laptop to trudny wybór. Lubię pracować na stacjonarnym komputerze, jednak czasami mam ochotę rozłożyć się na łóżku i oglądać film z laptopem na kolanach. Tablet/telefon... zdecydowanie telefon. Jakoś nie przepadam za tabletami, choć sama jeden posiadam. Aczkolwiek najczęściej używa go mój brat.

8. Jakie seriale oglądasz?
Zaczęłam oglądać TVD, ale urwałam przy 5 sezonie, bo strasznie mi się to wszystko zaczęło nie podobać. A jak skończyłam oglądać TVD, to skończyłam oglądać również TO. Obejrzałam pierwszy sezon Gry o Tron ale tylko po to, by zobaczyć, czy mi się spodoba. Spodobało mi się, więc przeczytam książki :) Wychodzi więc na to, że jedynym serialem jaki oglądam, jest Na Wspólnej XD Ja naprawdę chciałabym obejrzeć mnóstwo seriali, ale nie mam na to czasu :/ Odcinki po 40 minut, dziesięć na sezon, a sezonów pięć. Książki! Zdecydowanie wolę czytać książki niż oglądać seriale.

9. Jaki jest ostatni film który obejrzałeś?
Zaczęłam oglądać z przyjaciółką Sinister, ale nie obejrzałyśmy do końca, bo nie starczyło czasu. Ostatni cały film, jaki obejrzałam, to Hobbit : Bitwa Pięciu Armii. I nawet chciałam napisać jego recenzję, ale... nie, nie dałam rady. Coś ge-nial-ne-go. Legolas *O* ♥
edit : na tą chwilę filmem będzie Portret Doriana Greya ;>

10. Czy masz jakieś pomysły na ulepszenie bloga?
Coś tam mi chodzi po głowie, jednak niech ten pomysł jeszcze w niej trochę posiedzi. Potrzebuję na to więcej czasu, więc jeśli mam zrobić coś kreatywnego, to poczekam z tym do wakacji :))

11. Cieszysz się z nominacji?
Oczywiście! Bardzo za nią dziękuję i serdecznie pozdrawiam Candince <3

Nominacja od Gavioty i Księżycowej z bloga Sztuka światłem dla dusz :
1. "Czytając książki przenosimy się w różne miejsca naszego globu." Czy często wybierasz książki na podstawie miejsca w którym rozgrywa się ich akcja? Jeśli tak - jakie to miejsca?
Niee, jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się przeczytać książki ze względu na to, gdzie rozgrywa się jej akcja. Podczas kupowania jakiejś książki kieruje się tym, o czym opowiada i oczywiście co inni o niej sądzą.

2. Jakie czasopisma czytasz?
Nie czytam żadnych czasopism. A jak cudem jakieś trafi w moje ręce, to rozwiązuję tylko krzyżówki XD

3. Jaka książka ostatnio bardzo Cię zawiodła?
Elita, Kiery Cass. Mimo wszystko miałam nadzieję, że będzie bardzo dobra. Recenzja tutaj.

4. Wyławiasz z morza złotą rybkę. Jakie są Twoje trzy życzenia? (pomijamy życzenie "więcej życzeń")
Pierwsze : żebym mogła wejść do empika/matrasa, i brać książki jakie tylko chce, nic za nie nie płacąc XD
Drugie : żeby wynaleziono lek na raka
Trzecie : żebym dostała się na studia

5. Którą książkową postać chciałabyś przenieść do rzeczywistości, a później ją poznać? Dlaczego?
Przeniosłabym Tris, żeby się jej spytać, dlaczego jest taka irytująca XD 
A tak całkiem serio... to przeniosłabym Legolasa, potem związałabym go i ukryła w swoim domu. I nikomu bym go nie oddała! LEGOLAS JEST MÓJ I TYLKO MÓJ <3

6. Trzy książki, które jesteś gotowa zabrać ze sobą na drugi koniec świata.
Morze Spokoju, Jeżynowa Zima i Harry Potter i Zakon Feniksa :)

7. Zgubiłaś szklany pantofelek. Kto jest Twoim księciem? (musi być postacią z książki)
Draco z Harry'ego Pottera ♥ Dracuś, miłości moja ;>

8. Superumiejętność, której zazdrościsz jakiemuś bohaterowi.
Zazdroszczę Kenji'emu z Dotyku Julii mocy stawania się niewidzialnym. To byłoby cudowne móc tak nagle zniknąć!

9. Jak myślisz, co zobaczyłabyś w Zwierciadle Ain Eingarp?
Samą siebie :)

10. Jesteś zmuszona do zamiany rzeczywistości- do świata której książki się przenosisz?
Oczywiście że do Harry'ego Pottera! Hogwarcie, przybywam!

11. Zgłasza się do Ciebie Hagrid i mówi, że masz możliwość wydania swojej książki. Jaki to będzie gatunek?
FANTASY!

12. Wyobraź sobie świat bez książek. Jak wypełniasz czas, który teraz masz?
Nie wyobrażam sobie takiego świata :o To byłoby coś strasznego :o
Pewnie 24/7 siedziałabym w kinie XD



I to by było na tyle. Ja nie będę nikogo nominować, głównie dlatego, że nie mam pomysłu na pytania xD Albo jestem tak leniwa, że nie chce mi się ich wymyślać. W każdym razie, dziękuję za uwagę! Piszcie czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami, czy też nie.
Bajoo!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.