podsumowanie miesiąca

Podsumowanie miesiąca : styczeń 2015

20:30


  • liczba przeczytanych książek : 4
- Zemsta, Aleksander Fredro
- Gra o Tron, G.R.R. Martin
  • TAG'i/akcje/informacje :

  • Inne :
  • liczba przeczytanych stron : 1660 (53 na dzień)
  • książka, która najbardziej mi się podobała : Gra o Tron
  • książka, która podobała mi się najmniej : Elita
  • największe zaskoczenie tego miesiąca : Zemsta
  • średnia ocen książek : 7,3

W skrócie :
Początek roku 2015 nie był dla mnie zbyt dobry pod względem ilości wolnego czasu i oczywiście tego, co mi ten czas zabierało, czyli szkoły. Miałam sporo nauki i lekturę na karku, do tego Ew. wg Św. Jana na konkurs i wyszło, jak wyszło.
Dom na plaży skończyłam czytać 1 lub 2 stycznia i była to naprawdę godna uwagi i polecenia książka, jednej z moich ulubionych autorek. Kolejną książką, jaką przeczytałam, była Elita. Oceniłam ją 5.5/10, nie było okropnie, ale dobrze też nie. Potem zaczęłam czytać Syna Jo Nesbo, ale nie wciągnął mnie, więc zrezygnowałam po 75 stronie. Może spróbuję w lutym. Dalej przeczytałam Zemstę, która była zaskakująco dobrą i miłą lekturą, no i na sam koniec uwielbioną przeze mnie Grę o Tron, której recenzji możecie spodziewać się niebawem.

Moje zdobycze :
- Gra o Tron, G.R.R. Martin
- Książę i gwardzista, Kiera Cass
- Zaginiona dziewczyna, Gillian Flynn
- Endgame. Wezwanie, James Frey





Na przyszły miesiąc zaplanowałam dla was sporo tzw. TOP'ów. Już wkrótce pojawi się pierwszy post tego typu : TOP 5 EKRANIZACJI :)

A jak Wam poszedł styczeń? Czytaliście którąś z wyżej wymienionych książek?

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.