7ReadUp

7ReadUp - podsumowanie : dzień 3,4 i 5

16:22


Hej, hej, hej!
Dziś przychodzę do was z podsumowaniem dnia trzeciego, czwartego i piątego akcji 7ReadUp.
W 3 dzień akcji (13.02) zaczęłam czytać Love, Rosie, autorstwa Cecelii Ahern. Udało mi się wtedy przeczytać 260 stron! Mój jak dotychczas ReadWeekowy rekord przeczytanych stron na dzień :D W następnym, czwartym dniu (14.02) poszło mi o wiele słabiej, bo przeczytałam jedynie 102 strony Love, Rosie, natomiast w piąty dzień (15.02) skończyłam powieść Ahern (149 stron) oraz zaczęłam Cztery, Veronici Roth (30 stron).

,,Love, Rosie" pasuje mi do kategorii :
  • książka wydana w 2014
  • książka polecana przez booktuberów (Anitka, Marta)
  • nowy dla ciebie autor
  • z miastem
  • z biżuterią (Rosie ma ubraną bransoletkę - to już coś!XD)
  • w szkole
(wow, aż do tylu kategorii :o)
Jak na razie podczas całego 7ReadUp udało mi się przeczytać 1141 stron i 6,9/7 cm podliczając grzbiety książek. Teraz zabieram się za skończenie Cztery, a następne podsumowanie pojawi się 18 lutego i będzie ono podsumowywało całą akcję.
Jeśli również bierzecie udział w akcji, to koniecznie napiszcie w komentarzach jak Wam idzie! :)

Bye!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.