TOP 13 PIOSENEK Z FILMÓW

00:11



Dlaczego TOP13 a nie np. TOP10?
Też zadaje sobie to pytanie.
Uwierzcie mi, że genialnych piosenek z filmów znalazłabym jeszcze setki. Ale to jest pierwsza, genialna trzynastka, jaka wpadła mi do głowy.
STARAŁAM SIĘ wybierać piosenki z ekranizacji, żeby miało to powiązanie z książkami, choć nie wszystkie piosenki z ekranizacji pochodzą. (Nie mogłam się powstrzymać, im so sorry)


1. Billy Boyd - Last Goodbye (Hobbit : Bitwa Pięciu Armii)
Uwielbiam tę piosenkę i uwielbiam głos Billyego! To przepiękne połączenie Władcy Pierścieni i Hobbita, a ten teledysk :') aż się łezka w oku kręci. Coś genialnego! ♥ Kocham! <3

2. Ed Sheeran - I see fire (Hobbit : Pustkowie Smauga)
Ed Sheeran jeszcze w tym poście się pojawi, ale wypowiem się tylko raz : jeden z najbardziej utalentowanych piosenkarzy ever. Jego twórczością zachwycam się już od dłuższego czasu i jestem pewna, że zachwycać się nią będę jeszcze przez długi czas. Wsłuchajcie się w tekst tej piosenki, w jej nieprawdopodobnie hobbitowski klimat. Kocham!<3


3. Imagine Dragons - Who We Are (W pierścieniu ognia)
Imagine Dragons pojawi się się w tym poście jeszcze nie raz, ale musicie to zrozumieć. Imagine Dragons do zespół mojego życia. Nikt nie tworzy tak niesamowitej muzyki jak oni. Klimat tej piosenki idealnie oddaje klimat WPO. Mogłabym jej słuchać 24/7 i nigdy mi się nie znudzi :)

4. Sia - Elastic Heart (W pierścieniu ognia)
Po raz kolejny W pierścieniu ognia - nic na to nie poradzę, to moja ulubiona część pod względem ekranizacji (przynajmniej jak dotychczas). Tą piosenkę poznałam stosunkowo niedawno, mam na nią ogromną fazę i byłam w szoku, kiedy dowiedziałam się, że piosenka ta jest powiązana z WPO, a ja o tym nie wiedziałam! 


5. Ed Sheeran - All of the stars (Gwiazd Naszych Wina)
Za każdym razem, kiedy słyszę tę piosenkę, mam ochotę zrobić jedno wielkie "Oooo!" :') Jest tak wzruszająca i tak słodka... posłuchajcie z resztą sami :')

6. Ellie Goulding - Beating Heart
Niezgodna była dla mnie... średnia. Ale dało się jeszcze przeżyć. Ale jej ekranizacja... omg... dno totalne. Sama nie wiem, jakim cudem obejrzałam to do końca.
Ale Ellie wymiata!

7. Tom Odel - Heal (Zostań, jeśli kochasz)
Piękna, uspokajająca, wzruszająca... aż czuć to If I Stay. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to koniecznie posłuchajcie.

8. Florence + The Machine - Seven Devils (Gra o Tron)
Wiem, wiem, GoT to serial, ale nie mogłam się powstrzymać. Kocham ten zespół, wokalistka ma nieziemski głos (który będziecie mogli usłyszeć jeszcze w dalszej części tej notki) i... Seven Devils, po prostu.

9. Dexy’s Midnight Runners - Come On Eileen (Charlie)
Charliego kocham i chciałabym kiedyś przeczytać, bo film jest cudowny. (I Loguś jako Charlie... aww, rozpływam się!) Jeżeli oglądaliście, to na pewno piosenkę kojarzycie. Niezapomniana scena z balu :))

10. Imagine Dragons - Ready Aim Fire (Iron Man 3)
Skoro dotarłeś już tutaj, to pewnie wiesz, co sądze o Imagine Dragons. Gratuluję wytrwałości!
Ja + filmy sci-fi = ♥ 
'lo na 4ever
To jedna z moich ulubionych piosenek tego zespołu. I nie wiem co tu jeszcze napisać. Po prostu posłuchaj!

11. Imagine Dragons - Battle Cry (Transformers: Wiek zagłady)
Przyznaj, że się nie spodziewałeś, że ten zespół się tu znajdzie. Ja też jestem w szoku!
A Transformersów ubóstwiam i mam nadzieję, że ty również, bo to genialna produkcja ;>
PS : nie daj się zwieść początkowi tej piosenki!

12. Fall Out Boy - Immortals (Wielka Szóstka)
Po wyjściu z kina pierwsze co zrobiłam, to poszłam łapać wi-fi, by znaleźć tę piosenkę. Znalazłam i piosenkę i fantastyczny zespół. 2pack!XD

13. Florence + The Machine - Breath Of Life (Królewna Śnieżka i Łowca)
Chyba pierwszy raz nie czepiałam się Kristen Stewart podczas oglądania filmu, w którym występuje. A piosenka, którą mam nadzieję zaraz usłyszysz, tak perfekcyjnie oddaje klimat filmu, że nie da się w niej nie zakochać.

I jak się Wam podobały wybrane przeze mnie piosenki? Przypadło Wam coś do gustu?
Oglądaliście któryś z wymienionych wyżej filmów? Jeśli tak, to czy się Wam spodobał?
Czekam na komentarze!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.