7ReadUp

7ReadUp 1.0

16:12

Martha z bloga Secret Books stworzyła "7ReadUp", czyli "Read Week" w lepszej, odnowionej wersji. Akcja polega na tym, aby w wyznaczony przez Marthę tydzień przeczytać jak najwięcej stron. W podsumowaniu należy zmierzyć grzbiety przeczytanych książek i sprawdzić, czy udało nam się zdobyć tytułowe 7 cm. Jeżeli i Was zainteresowała ta akacja to zapraszam do wzięcia w niej udziału - więcej szczegółów tutaj.

Ja zdecydowałam się wziąć w niej udział - co więcej, w wersji hard, czyli tej urozmaiconej przez kilka kategorii, a mianowicie :

- książka wydana w 2014
- książka polecana przez booktuberów
- w błękitach
- nowy dla ciebie autor
- ogniste
- z miastem
- z biżuterią
- w szkole
- pierwszy tom
- ostatni tom

Akcja rozpocznie się 11 lutego, a skończy 17. Co dwa dni będę wrzucała post na bloga o tym, jak na razie mi idzie. Na koniec "7ReadUp" dodam oczywiście podsumowanie. 

Jak na razie zaplanowałam sobie cztery książki, które muszę przeczytać podczas trwania tej akcji, ale jeśli mi się uda, przeczytam ich więcej :)
  • Cztery, Veronica Roth
  • Endgame. Wezwanie, James Fray
  • Zaginiona Dziewczyna, Gillian Flynn
  • Jedyna, Kiera Cass
Niestety w przyszłym tygodniu kończą mi się ferie, a tak czy inaczej w ostatnie dni będę musiała kuć na sprawdzian z chemii i wosu. Trzymajcie za mnie kciuki! Też macie zamiar wziąć udział w akcji?

A tak przy okazji... nowy wygląd bloga - wszystko świetnie, tyle że... ech... Alex mistrz usunęła widget z Disqusa i wszystkie komentarze poszły ;-; Straaasznie przepraszam! Postaram się już nigdy więcej nie strzelić takiej gapy :<

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.