7ReadUp

7ReadUp - podsumowanie : dzień 1,2

18:39


Nadeszła pora, abym przedstawiła Wam podsumowanie moich pierwszych dwóch dni w akcji 7ReadUp.
Mój 7ReadUp zaczęłam od książki pt. ,,Endgame. Wezwanie", Jamesa Freya. W pierwszym dniu udało mi się przeczytać 250 stron i w sumie jestem z tego wyniku dość zadowolona, biorąc pod uwagę ilość rzeczy, jakie musiałam poza czytaniem zrobić. W następnym, drugim dniu, skończyłam Endgame - przeczytałam ostatnie 250 stron. Recenzja powinna się niedługo pokazać, ale jak na razie mogę wam tylko powiedzieć, że sama nie wiem, co o tej książce dokładnie myślę. Jest w niej dużo naprawdę dobrych elementów, ale też kilka błędów. Dlatego jak już opublikuje recenzję przeczytajcie ją w całości i nie patrzcie na ocenę, bo co do niej nie mam stu procentowej pewności.

,,Endgame. Wezwanie" pasuje mi do kategorii :
  • książka wydana w 2014
  • książka polecana przez booktuberów
  • nowy dla ciebie autor
  • pierwszy tom
Jak na razie podczas całego 7ReadUp udało mi się przeczytać 500 stron i 3,7/7cm podliczając grzbiety książek. Teraz zabieram się za ,,Love, Rosie" Cecelii Ahern, a następne podsumowanie pojawi się 15 lutego.
Jeśli również bierzecie udział w akcji, to koniecznie napiszcie w komentarzach jak Wam idzie :)
Bye!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.