7ReadUp

7ReadUp - wielkie podsumowanie akcji!

20:39


Przyszła pora na wielkie podsumowanie akcji Read Week!

(kliknij na okładkę aby przejść do recenzji)



Endgame. Wezwanie - czytałam podczas dnia pierwszego (250 stron) oraz drugiego (250 stron)
500 stron
3,7 cm grzbietu
- książka wydana w 2014
- książka polecana przez booktuberów
- nowy dla ciebie autor
- pierwszy tom





Love, Rosie - czytałam podczas dnia trzeciego (260 stron), czwartego (102 strony) oraz piątego (149 stron)

511 stron
3,2 cm grzbietu
- książka wydana w 2014
- książka polecana przez booktuberów (Anitka, Marta)
- nowy dla ciebie autor
- z miastem
- z biżuterią (Rosie ma ubraną bransoletkę - to już coś!XD)
- w szkole



Cztery - czytałam podczas dnia piątego (30 stron), szóstego (130 stron) i siódmego (137 stron)
303 strony
1,8 cm grzbietu
- książka wydana w 2014
- w błękitach
- ogniste
- z miastem
- ostatni tom





Podsumowując, podczas ReadWeeka przeczytałam :
  • trzy książki
  • 1314 stron
  • 8,7 cm grzbietów książek
- książka wydana w 2014 - 3x
- książka polecana przez booktuberów - 2x
- w błękitach - 1
- nowy dla ciebie autor - 2x
- ogniste - 1
- z miastem - 1
- z biżuterią - 1
- w szkole - 1
- pierwszy tom - 1
- ostatni tom - 1

Wynik może nie zwala z nóg, ale jestem zadowolona, bo oprócz tego, że musiałam przeczytać sporo stron, to zdołałam jakoś napisać sprawdzian z chemii (oby była czwóra!) i z WOS'u (będzie piątka :D). 
Więc jestem zadowolona!
A jak Wam poszło? Jesteście zadowoleni ze swojego wyniku?
Nie mogę się doczekać kolejnej edycji 7ReadUp'a. Czekam na wakacje!
Bye!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.