TAG

The Courtship Book TAG

11:15


Zachęcona przez Abi stwierdziłam, że chętnie zrobię ten TAG na moim blogu. Nie będę przedłużać i od razu zapraszam was do zapoznania się z moimi odpowiedziami!

1. Zauważenie - książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.
Takich książek było pewnie kilka, ale pierwszą, która przychodzi mi do głowy, jest Endgame. Wezwanie Jamesa Freya i Nilsa Johnsona-Sheltona. Kiedy zobaczyłam to cudo przecenione -20% w Empiku to nie mogłam się powstrzymać! Recenzję tej książki znajdziecie klikając >tutaj<.

2. Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłeś ze względu na opis.
Praktycznie zawsze, zanim zdecyduję się na kupno książki, patrzę na jej opis. To właśnie te kilka słów znajdujących się z tyłu okładki sprawia, że jestem daną pozycją zainteresowana. Kiedy jednak się zastanowiłam, przyszła mi do głowy pewna książki, której opis sprawił, że musiałam ją przeczytać. A jest nią Dotyk Julii Tahereh Mafi - jej recenzję znajdziecie >tutaj<.

3. Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania.
Takich książek, co dziwne, ale w moim życiu również było kilka. Postanowiłam jednak wybrać jedną, a mianowicie Czas Żniw Samanthy Shannon. To, jak Shannon posługuje się piórem, świetnie nakreśla bohaterów i przede wszystkim kreuje świat, przechodzi moje wszelkie wymagania. Jeśli jeszcze nie czytałeś tej książki, to nie wiem, na co czekasz. Recenzja Czasu Żniw napisana przeze mnie znajduje się >tutaj<.

4. Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.
Cóż, to było banalnie proste - Gra o Tron Georga R.R. Martina. Drugi tom sagi mam już na półce, a przeczytam go najprawdopodobniej w wakacje :) Jestem pewna, że każda osoba, która zna twórczość Martina, dobrze mnie w tej chwili rozumie. Ja już chce wiedzieć co się stało z Aryą!  Moją recenzje przeczytacie >tutaj<.

5. Nocne rozmowy telefoniczne - książka przy której przetrwałam noc.
Ogólnie mam tak, że nie czytam w nocy. Nocą śpię, a z resztą moje biedne oczy zawsze się temu sprzeciwiają. Jednak była taka książka, przeczytana w tym roku, która zabrała mi sen z powiek - Love, Rosie Cecelii Ahern. Tak pięknej i wzruszającej historii nie czytałam od bardzo dawna. Byłam tak bardzo ciekawa losów Alexa i Rosie, że siedziałam przy tej książce do 2.00 w nocy, ale nie żałuję! Recenzja >tutaj<.

6. Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć.
U mnie jest tak, że jak przeczytam jakąś genialną historię to potem nie mogę przestać o niej myśleć. Tak mam właśnie teraz, po przeczytaniu Malfetto. Mroczne piętno Marie Lu. Ta książka namieszała mi w głowie! Jej recenzję możecie przeczytać >tutaj<. Wszystkim gorąco polecam!

7. Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.
Nigdy nie zapomnę mojej pierwszej przeczytanej książki z gatunku New Adult, a chodzi mi o Morze Spokoju Katji Millay. Kocham tę książkę! Mam zamiar przeczytać ją jeszcze raz w te wakacje, a wtedy na pewno wam ją zrecenzuję :) 

8. Spotkanie z rodzicami - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.
To chyba najtrudniejsza kategoria spośród wszystkim, ponieważ ja znajdę książkę dla każdego... Ale z osobna. Siedziałam pięć minut przed moimi regałami z książkami i wreszcie mnie olśniło, która książka będzie idealna i dla rodziny, i dla znajomych - Poradnik pozytywnego myślenia Matthew Quicka. Ta lektura odmieniła moje poglądy na pewne tematy i osobiście uważam, że każdy może odebrać ją inaczej, niezależnie od wieku. Jej recenzję znajdziecie >tutaj<.

9. Myślenie o przyszłości - książka, która będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.
Zdecydowanie Mały książę Antoine de Saint-Exupery. Ta książeczka nigdy mi się nie znudzi, a za każdym razem odnajduję w niej coś nowego.

10. Dzielimy się miłością - kogo taguję?
Moją miłością do tego TAGu podzielę się z Ami z bloga Recenzje Ami, Adrianną z bloga Za górami książek, Ines z Kot na Kulturę oraz Ellie z Thieving Books. Jeśli ktoś będzie chciał go wykonać niech koniecznie pisze w komentarzach, a chętnie go dodam do powyższej listy :)

I to by było na tyle. Piszcie, czy TAG wam się spodobał i czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami :)
Bye!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.