haul

Book Haul (Maj+Czerwiec)

20:28

Okej, no to lecimy z czerwcowo-majowym haulem książkowym!
<br/><a href="http://oi61.tinypic.com/s6kt3p.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

  • O Piątej fali słyszałam sporo dobrego. Uwielbiam sci-fi, ale zdecydowanie oglądam więcej filmów niż czytam książek, co jest smutne, bo kocham ten gatunek w obu wydaniach. Także jeżeli znacie jakieś świetnie książki sci-fi to koniecznie polecajcie mi je w komentarzach. Mój egzemplarz kupiłam w księgarni Znak za około 14 zł.
  • Wybacz mi, Leonardzie to będzie moje drugie podejście do twórczości Quicka, ponieważ miałam już przyjemność zapoznać się z ,,Poradnikiem pozytywnego myślenia" (książka była wspaniała!). Ma przepiękną okładkę, interesujący opis i słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na jej temat, także chętnie się za nią zabiorę. Ją również kupiłam w księgarni Znak za około 15 zł.
  • Złą krew wygrałam natomiast w konkursie organizowanym przez Ami z bloga Recenzje Ami, którą kocham i wielbię za mnóstwo pracy, jaką wkłada w prowadzenie bloga oraz wyzwań. #AmiisloveAmiislife

<br/><a href="http://oi61.tinypic.com/s1jepi.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

  • Przeznaczenie bohaterów oraz Korowód królów to egzemplarze recenzenckie otrzymane od wydawnictwa Feeria Young. Książki już przeczytane, recenzje znajdziecie tu i tu :)

<br/><a href="http://oi60.tinypic.com/hvykye.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

  • Znalezione nie kradzione otrzymałam jako egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros :) Książka jeszcze nie przeczytana, bo muszę prędko zdobyć ,,Pana Mercedesa"!
  • Jeśli chodzi o Córkę zjadaczki grzechów to również jest to egzemplarz recenzencki, tym razem od wydawnictwa Zielona Sowa. Trochę się na niej zawiodłam - więcej przeczytacie w mojej recenzji :)
  • Przyszła kolej na ostatni egzemplarz recenzencki, a mianowicie Próbę Żelaza od wydawnictwa Albatros. Książka była naprawdę bardzo dobra, a moje przemyślenia na jej temat znajdziecie tutaj :)

I to by było na tyle - oto moje wszystkie majowo-czerwcowe zdobycze, w sumie 8 książek. A ile udało się uzbierać wam? Czytaliście którąś z powyższych?

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.