haul

Book Haul (grudzień+styczeń)

11:45

Cześć! Dziś mam dla was kilka zdjęć moich zdobyczy z początku roku. Jestem z nich wyjątkowo zadowolona, ponieważ nie mogę (lub nie mogłam) doczekać się lektury każdej z nich. Oto jak się przedstawiają:

  • Beta oraz Beta. Nowe pokolenie, Rachel Cohn - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Czarna Owca. Ostatnio mam jakaś fazę na twórczość Cohn i Levithana, więc mam nadzieję, że i na tych cudeńkach się nie zawiodę.
  • Tu i teraz, Ann Brashares - egzemplarz recenzencki od GW Foksal/YA!. Sporo dobrych opinii słyszałam na temat twórczości tej autorki, a nie czytałam Stowarzyszenia Wędrujących Dżinsów
  • Lustrzany świat Melody Black, Gavin Extence - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego. Z tą książką mam tak jak z Tu i teraz - naczytałam się mnóstwo zachwytów na temat Wszechświat kontra Alex Woods, ale jeszcze nie czytałam tej powieści. Zacznę więc od Lustrzanego świata..., który ma przepiękną okładkę! (Dziś będę wam prezentować książki, które ogólnie mają ładne okładki:D)
  • Gregor i klątwa Stałocieplnych, Suzanne Collins - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI. Trzeci tom Kronik Podziemia, już nie mogę się doczekać dalszych przygód w świecie Gregora i Botki!

  • The Tales of Beedle the Bard, J.K. Rowling - wreszcie! Pragnęłam tej książki już od baardzo bardzo dawna i nareszcie udało mi się ją zdobyć - nawet w przystępnej cenie :) Oczywiście od początku wiedziałam, że na polską wersję nawet mam się nie czaić, bo nie wydam 150 zł za kilka krótkich opowieści.
  • Folwark zwierzęcy, George Orwell - już kiedy dowiedziałam się, że przerabiam to arcydzieło jako lekturę w szkole, wiedziałam, iż koniecznie muszę kupić własny egzemplarz tej książki. I tym sposobem wydałam 15 zł w Matrasie, a sam Folwark okazał się być fantastyczny!
  • Zabić drozda, Harper Lee - egzemplarz recenzencki od księgarni megaksiazki.pl Strasznie się cieszę, że wreszcie mogę przeczytać książkę, którą chwalili dosłownie wszyscy :) Jestem właśnie w trakcie jej czytania i póki co jestem nią zachwycona :)
  • W krainie kolibrów, Sofia Caspari - tę powieść otrzymałam jako prezent za wstąpienie do klubu Książki Kobiecym Okiem, całkowicie za darmo :) Nie mogę się doczekać lektury! Jeszcze nigdy nie czytałam książki, której akcja rozgrywałaby się w Argentynie.
  • Mały przyjaciel, Donna Tartt - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak. Zabieram się za nią koniecznie jeszcze w tym miesiącu, bo czuję, że to będzie coś wspaniałego! Co prawda chciałam najpierw zapoznać się ze Szczygłem tej autorki, ale kiedy nadarzyła się okazja, by zdobyć Małego przyjaciela, nie mogłam odmówić. 
  • Magonia, Maria Dahvana Headley - książkę znalazłam w lutowym EpikBoxie, który był świetny i jestem z niego ogromnie zadowolona:)
  • Złe dziewczyny nie umierają, Katie Alender - egzemplarz tej powieści wygrałam w konkursie organizowanym przez Aliskę na jej instagramie z okazji 2k obserwujących:)
  • Kamień i sól, Victoria Scott - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI. Mam nadzieję, że drugi tom będzie lepszy od pierwszego, bo choć tamten mi się podobał, to jednak oczekiwałam od niego nieco więcej.
  • Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, Leslye Walton - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa SQN. Zabieram się za nią jeszcze w tym miesiącu, bo słyszałam póki co tylko pozytywne opinie. Mam takie przeczucie, że ta książka to będzie 10/10 :D
  • Nick i Norah. Playlista dla dwojga, Rachel Cohn, David Levithan - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las. Książkę już przeczytałam, była nieziemska, jej recenzję znajdziecie tutaj :)
  • Panika, Lauren Olivier - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Otwarte. Za nią zabieram się również w najbliższym czasie, ponieważ ciekawi mnie twórczość tej autorki :)
  • Linia serc, Rainbow Rowell - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Otwarte. To była moja pierwsza powieść Rainbow Rowell i jak najbardziej przypadła mi do gustu :) recenzja
A ile zdobyczy zasiliło wasze półki w pierwsze miesiące nowego roku? Czytaliście którąś z powyższych książek, a może dopiero macie zamiar? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.