akcja

Literacki łańcuszek wkracza na bloggera!

22:08

Były wyzwania o ciastka, czekoladę, o szejka, były przeróżne, totalnie beznadziejne czelendże... i jest TO.
Jest literacki łańcuszek.
I na czym to polega?
Otóż zasady są nieprawdopodobnie proste! Należy wypisać 10 książek, które są dla nas istotne w chwili obecnej, i zaprosić do tego konkretnych znajomych, choć nie tylko :)
Akcję tą znalazłam na lubimyczytac, i zafascynowała mnie, gdyż dzięki niej można się dowiedzieć jaką literaturę ktoś lubi, jednak akcję powtórzyć można za jakiś czas i wtedy porównać, co się zmieniło.
W takim razie przejdźmy do mojego literackiego łańcuszka :)
(kolejność przypadkowa)

1. Kosogłos, Suzanne Collins
2. Morze Spokoju, Katja Millay
3. Gwiazd Naszych Wina, John Green
4. Dotyk Julii, Tahereh Mafi
5. Zagrożeni, C.J. Daugherty
6. Hopeless, Colleen Hoover
7. Klątwa Tygrysa. Przeznaczenie, Colleen Houck
8. Łza, Lauren Kate
9. Przebudzona, P.C. Cast + Kristin Cast
10. 19 razy Katherine, John Green

Do zabawy nominuję każdą osobę czytającą ten wpis :) Mam nadzieję, że i wam akcja się spodoba!

Trzymajcie się!
xoxo
PS : Myślę, myślę, cały czas szukam pomysłów na artykuły, jednak przez szkołę czasu coraz mniej. Jakieś ajdije są, mam zamiar wprowadzić je już wkrótce w życie. Niedługo recenzja ,,Sekretu Julii", zostało mi zaledwie 40 stron. A jutro ciekawy post... także uzbrójmy się w cierpliwość! :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę parę książek, które i ja bardzo lubię! Myślę nad tym tagiem i przy wolnej chwili chciałabym, żeby pojawił się i u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W przyszłości pewnie zrobię ten tag także u siebie

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.