TAG

The Smurfs Book TAG

12:25

Taak strasznie się nudzę, że postanowiłam wymyślić dla Was TAG. Myślałam, i myślałam, aż w końcu wymyśliłam - SMERFY! Bo w końcu kto ich choć raz nie oglądał:) Jest to naprawdę miłe doświadczenie, poprzypominać sobie bajki z dzieciństwa.
Wybrałam dziesięć smerfów i do każdego przyporządkowałam odpowiednią kategorię.
Let's start!


1. Papa Smerf - Książka z mądrym bohaterem, przywódcą.
Już sam Papa Smerf od razu skojarzył mi się z Dumbledorem. Nikt, kto kiedykolwiek czytał bądź oglądał Harry'ego Pottera nie zaprzeczy, że był on niezwykle mądrym czarodziejem, dlatego idealnie pasuje do tej kategorii :)


2. Smerfetka – Książka z miłą i sympatyczną bohaterką.
Hazeeel! Tak, moim zdaniem Hazel Grace Lancaster była osobą mimo wszystko optymistyczną, jak najbardziej miłą i sympatyczną. Kto by nie chciał się z nią przyjaźnić?


3. Ważniak – Książka z bohaterem sprytnym/detektywem.
Do tej kategorii wybrałam pana Kadama z Klątwy Tygrysa. Kiedy czytałam o tym, ile lat przeżył, ilu ludzi spotkał i ile spraw potrafił rozwiązać, byłam w niemałym szoku. Kadam potrafił wszystko, nigdy nie mówił nie. Wszystkich dookoła zarażał optymizmem - dlatego właśnie tak go polubiłam ;>


4. Osiłek – Książka z silnym i wojowniczym bohaterem.
... tak. Pierwszą postacią, jaka nasunęła mi się na myśl był Kalona z Domu Nocy. No bo w końcu był upadłym aniołem, wojownikiem Nyks a potem jeszcze (spojler) Tanatos. No i ta okładka Kalona's Fall *-* Tłumaczyć mi to! Szybciutko!


5. Harmoniusz – Książka z motywem muzyki.
Z racji tego, że ostatnio skończyłam czytać Poradnik, muzyka od razu skojarzyła mi się właśnie z tą książką, z Patem i jego nieszczęsnym Kennym G.


6. Ciamajda – Książka, którą wszyscy wychwalają, jednak tobie średnio się ona spodobała.
I co by tu jeszcze dodać. Zbuntowana. I tyle.


7. Śpioch – Książka z tak nudną fabułą, że zasypiałeś przy jej czytaniu.
Jedna z najgorszych części. Yghrr, jak ja się na tej książce wynudziłam! Myślałam, że już nigdy jej nie skończę.


8. Malarz – Książka z piękną okładką.
Łza, ach moja piękna Łza :') ♥ Kiedy wreszcie ta druga część! Nerwicy powoli dostaje ;< A okładka prześliczna <3 Jedna z moich ulubionych.


9. Zgrywus – Twoja ulubiona śmieszna książka.
Green, zielona okładka i moje ukochane 19RK! Cudowna książka, ubawiłam się przy niej do łez :)


10. Łasuch – Książka, w której spodobał ci się wątek z jedzeniem.
Nie jestem stu procentowo pewna, czy to ta część. Wiem jednak, że w Harrym Potterze wszystkie te magiczne, przepyszne dania zostały doskonale opisane. Nie zapominajmy oczywiście o słodyczach : czekoladowe żaby, fasolki wszystkich smaków. I jak tu się nie zakochać w tej serii?

TAGuje wszystkich, którym ten TAG się spodobał. Czekam na linki do waszych notek ;)
Pozdrawiam!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetny pomysł na TAG! Mam nadzieję, że szybko rozprzestrzeni się po Internetach ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz Ty mi, czy mogłabym go zrobić w wersji video? Bo mam ochotę, tylko nie wiem, kiedy znajdę czas na nagranie, bo mam już do nagrania kilku filmików, ale nie kiedy ich nagrać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) Już z niecierpliwością czekam na filmik! ;D

      Usuń
  3. Wpadłaś na genialny pomysł. Ja bym coś takiego nie wymyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag. Tak w ogóle to jesteś chyba jedną z nielicznych osób, które lubią 19 razy Katherine. Wielu uważa, że to jego najgorsza książka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też mi się tak wydaje. Mi się ta książka bardzo podobała, i naprawdę nie wiem, czemu wszyscy na nią narzekają :)

      Usuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.