TAG

Polscy Booktuberzy TAG

09:00


Hej, hej, hej!
Natknęłam się ostatnio na bloga Asik i jej recenzje, gdzie Asik stworzyła Polscy Booktuberzy TAG. Nie przedłużając, zapraszam do zapoznania się z nim!

1. Book Reviews by Anita - książka, która rozpiernicza system!
Aaa, uwielbiam Anitkę i jej rozpierniczanie systemu :D
Do tej kategorii postanowiłam dopasować GRĘ O TRON, Georga R.R. Martina - wiem, że Anitka również ją uwielbia, a seria Pieśń Lodu i Ognia rządzi!

2. Martha Oakiss Secret Books - książka, w której autor wszystko dopracował i wykazał się wielką wyobraźnią.
Zdecydowanie CZAS ŻNIW Samanthy Shannon. I pomyśleć, że autorka ma w tym roku 23 lata! Taka młoda, a taka zdolna.

3. Więcej Książków - najbardziej urocza książka.
Pierwsze, co skojarzyło mi się z tą kategorią, to LOVE, ROSIE Cecelii Ahern ♥ Ta książka była tak cudowna, piękna, wzruszająca, smutna, wesoła... Tyle uczuć! Wszystkim ją gorąco polecam :)

4. Wielki Buk - książka , o której później zmieniłeś zdanie.
PAPIEROWE MIASTA Johna Greena :/ Niestety, ale zmieniłam zdanie na gorsze, ponieważ końcówka tej książki była po prostu głupia. Bez sensu. I nie wybaczę Greenowi tego, że w taki sposób zakończył tak fajną historię :<

5. Herbatka z książką - książka, przy której najlepiej pije się herbatkę.
Każda Sarah Jio - czy to JEŻYNOWA ZIMA, czy MARCOWE FIOŁKI :)

6. Moje spojrzenie na kulturę - ulubiona krótka książka.
Bez dwóch zdań jest to MAŁY KSIĄŻĘ, Antoine de Saint-Exupery, o którym recenzje próbowałam napisać, jednakże ta książka jest tak niesamowita, że nie potrafiłam zlepać o niej ani jednego zdania, w którym nie byłoby słowa "uwielbiam".

7. Caroline352 - książka, o której powinni dowiedzieć się wszyscy.
Ogromnie dużo jest takich książek, jednak tym razem zdecydowałam się na ŁZĘ Lauren Kate, ponieważ jest to świetna i wciągająca lektura z zaskakującym zakończeniem, a mimo wszystko wydaje mi się, że mało osób o niej słyszało. Jak tylko dostanę w łapki drugi tom, czyli Wodospad, to chyba zrobię sobie reread Łzy i być może napiszę jej recenzję :)

8. CathVanDerMorgan - książka, której akcja rozwija się stopniowo.
Miałam z tą kategorią mały problem, bo nic nie przychodziło mi na początku do głowy. W końcu jednak, wędrując oczami po moich półkach natrafiłam na WYBRANYCH C.J. Daugherty - bingo!

9. Esa czyta - ulubiony klasyk.
Z tą kategorią również miałam problem, ponieważ nie zaczytuje się w klasykach i w sumie nie wiem, który z przeczytanych jest moim ulubionym. Dlatego dam tutaj tą samą książkę co Asia, to znaczy CHŁOPCY Z PLACU BRONI :) Była to moja lektura w czwartej/piątej klasie i bardzo miło ją wspominam.

10. Towartoczytac - czyli książka, którą ci zaspojlerowano.
Chyba nikogo nie zaskoczę, jak dam do tej kategorii WIERNĄ Veronici Roth?
Kochany facebooku, dziękuję ci za zrujnowanie mi i tak średniej książki [*]

11. Abigail Jailette - książka, którą możesz czytać w kółko i nigdy ci się nie znudzi.
Istnieje tylko osiem takich (jak na razie) : Mały Książę + cała SERIA O HARRYM POTTERZE :)
I to by było na tyle :) TAGuję : Ann Wars z bloga Namalować Świat Słowami, Ellie Moore z bloga Thieving Books, Ines z Kota na Kulturę i Cupcake z bloga Z głowami w chmurach.

Piszcie w komentarzach, czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami, czy TAG Asi wam się spodobał oraz czy chcecie więcej TAGów :)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.