podsumowanie miesiąca

Podsumowanie miesiąca : Marzec 2015

16:13


Kto pozwolił czasowi tak szybko płynąć? Zapraszam do zapoznania się z moim czytelniczym podsumowaniem marca!

PODSUMOWANIE MIESIĄCA : MARZEC 2015

  • liczba przeczytanych książek : 4
- Dywizjon 303, Arkady Fiedler
  • TAG'i/akcje/informacje :
  • Inne :
  • liczba przeczytanych stron : 1432 (46 stron na dzień)
  • książka, która najbardziej mi się podobała : Czas Żniw
  • książka, która podobała mi się najmniej : Dywizjon 303
  • największe zaskoczenie tego miesiąca : Przyjaciele mroku
  • średnia ocen książek : 6,75

Statystyki:
- 8 dodanych postów
- 67 obserwatorów (+5)
- 20 050 wyświetleń (+2 369)

Moje zdobycze :
W tym miesiącu wszystkie książki kupowałam sobie sama i postanowiłam trochę się ograniczyć, ponieważ sporo książek leży na mojej półce nie przeczytanych od sporego czasu :
- Kameliowy Ogród, Sarah Jio - aktualnie pożyczony mojej cioci, kupione po przecenie w księgarni Znak za 2,50 zł;
- Obiecaj Mi, R. Paul Evans - j.w.;
Dom na jeziorze, Sarah Jio - również kupione na Znaku;
- Złodziej Pioruna, Rick Riordan - wreszcie mój! Książka kupiona w Empiku.

A jak Wam poszedł styczeń? Czytaliście którąś z wyżej wymienionych książek? A jeśli tak, to czy się wam spodobały?

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.