TAG

Wielkanocny TAG książkowy!

21:32


Cześć! Dziś przychodzę do Was z jakże radosnym Wielkanocnym TAGiem książkowym, w oryginale stworzonym przez Rosie the Reader, a który ja przetłumaczyłam na nasz ojczysty język. Mam nadzieję, że TAG wam się spodoba, no i nie przedłużając, zapraszam was do zapoznania się z moimi odpowiedziami!
1. Króliczki – seria, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel)
Zdecydowanie taką serią będzie „Czas Żniw” Samanthy Shannon – już nie mogę się doczekać drugiego tomu, który wychodzi w Polsce pod koniec tego miesiąca!

2. Jajko – książka, która cię zaskoczyła
Gdybym miała wybrać jedną, to zdecydowanie będzie to książki Libby Bray, a mianowicie „Wróżbiarze”. Spodziewałam się czegoś przeciętnego, a dostałam fenomenalną lekturę, której dałam 10/10 gwiazdek!

3. Tropienie jajeczek – książka, którą z trudem dostałeś w swoje ręce.
Taka książką jest „Starcie królów” Georga R. R. Martina. UWIELBIAM Martina, pierwszy tom sagi Pieśni Lodu i Ognia zwaliła mnie z nóg i dałam jej miano najlepszej książki, jaką kiedykolwiek przeczytałam. A z drugim tomem zawsze coś wychodziło mi naprzeciw, to już miałam zamawiać, ale w końcu niespodziewanie wyskakiwały mi jakieś problemy. Ale wreszcie, jako prezent wielkanocny, dostałam swoje wymarzone „Starcie królów” i już nie mogę się jej doczekać!

  Starcie królów
4. Owieczki – dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz.
Wszelkie baśnie i bajki – za dużo ich, by wymienić wszystkie!
5. Wiosna – książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku.
Zdecydowanie „Kameliowy ogród”. To przez te piękne kwiaty!
6. Jezus – religijna książka, którą kochasz.
Jedyną, jaka w tej chwili przychodzi mi do głowy, jest książka „Ksiądz Twardowski dzieciom”. Może i nie jest to lektura którą kocham, ale do religijnych mogę ja zaliczyć.

  
7. Zmartwychwstanie – książka od nie żyjącego już autora.
„Kiedy znów będę mały” Janusza Korczaka oraz „Mały książę” Antoine de Saint-Exupery’ego – o oby dwóch bukach będę wkrótce pisać króciutkie recenzje, jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli to pojawią się na dniach ;)
8. Koszyczki – książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń.
Są trzy takie książki, które po prostu muszę mieć i znajdują się na mojej wish list, a mianowicie : „Will Grayson, Will Grayson” Johna Greena, „Czerwona królowa” Victorii Aveyard oraz „Wodospad” Lauren Kate.
9. Cukierki – słodka książka.
Bez dwóch zdań o tej kategorii daję „Love, Rosie” Cecelii Ahern. Piękna, zabawna i życiowa książka – jej recenzję przeczytacie klikając tutaj!

  
10. Peeps – otaguj kogoś!
TAGuje Ajkę i Dianę z bloga Wonderland of books, Ann Wars z bloga Namalować Świat Słowami, Ellie Moore z bloga Thieving Books, Ines z Kota na Kulturę oraz Magdę z Bookicons :) Oczywiście jeżeli ktoś chciałby również wykonać ten TAG to niech koniecznie pisze w komentarzu! Wtedy na pewno dorzucę taką osobę do powyższej listy ;)

Mam nadzieję, że TAG się wam spodobał. Piszcie w komentarzach co sądzicie o nim oraz udzielonych przeze mnie odpowiedziach.

A ja na sam koniec chciałabym życzyć Wam wszystkim radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, Wesołego Alleluja, pysznego barszczu, smakowitych jaj, mokrego Dyngusa no i przede wszystkim jak największej ilości wspaniałych buków! 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuję! Odpowiedzi jutro zaprezentuję na swoim blogu :) O czerwonej królowej marzę i ja ;)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.