Merry Christmas Everyone! + wyniki konkursu

18:08

Ho, ho, ho!
Z okazji zbliżających się, a właściwie to wyglądających już zza rogu Świąt Bożego Narodzenia, życzę Wam wszystkiego, co najlepsze. Smacznego karpia, barszczu z uszkami, makowca i oczywiście pierogów, bo to one nadają Świętom sens. Mile spędzonego z rodziną czasu, który napełni Wasze serduszka radością na cały przyszły rok. No i oczywiście tego, co sprawi, że ten uroczysty czas będzie jeszcze bardziej niesamowity, czyli samych cudownych książek pod choinką! Choć przykro to zabrzmi, to jednak mam nadzieję, że w tym roku Mikołajowi ciężko będzie przelecieć przez komin z wszystkimi tomiszczami, jakie zdobędziecie. (A jak już trafią do Waszych łapek, to nie zapomnijcie mi się pochwalić!) Życzę Wam również, abyście w te świąteczne dni znaleźli czas na przyjemną lekturę, gdyż rok się kończy, a wyniki w czytaniu trzeba na maksa dopieścić! Także odepchnijcie na bok zmartwienia, cieszcie się spokojem i nie przejmujcie się dodatkowymi kilogramami (od nowego roku przechodzimy na dietę, no nie?).


W tym poście chciałabym również Wam przedstawić moje plany czytelnicze na najbliższy tydzień. Jest ich sporo, ale jeśli się z nimi nie wyrobię, to przekładam na następny miesiąc :) Także trzymajcie za mnie kciuki!


  • Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań, Stephanie Perkins i inni - chyba każdy choć raz słyszał o tej książce, czy to z zagranicznego booktube'a, czy to polskiego, z blogów albo po prostu natknął się na nią w księgarni, czasami ujrzał ją nawet do niej nie wchodząc - ta książka jest teraz WSZĘDZIE, niezwykle świąteczna, przepięknie wydana, ogromnie mnie ciekawi i obym się na niej nie zawiodła :)
  • Księga wyzwań Dasha i Lily, Rachel Cohn, David Levithan - świąteczna książka, więc kiedy będzie odpowiedniejszy czas, żeby ją przeczytać, jeśli nie teraz? :)
  • Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu, Ewa Grzelakowska-Kostogłu - po prostu muszę ją przeczytać! Poradnik jest cudny, niesamowicie wydany, wszystkie zdjęcia w środku są przepiękne, dlatego nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę.
  • Gregor i Przepowiednia Zagłady, Suzanne Collins - ten egzemplarz recenzencki trochę już leży na mojej półce, a jakoś tęskno mi ostatnio za Gregorem :)
  • W sieci umysłów, James Dashner - j.w :)
Na sam koniec mam dla Was wyniki konkursu świątecznego z Księgą wyzwań Dasha i Lily, który organizowałam w tym miesiącu na blogu.
(kliknij, aby powiększyć listę losów!)

Ogromnie gratuluję zwyciężczyni - koniecznie zajrzyj na pocztę i odpisz na mój mail!

I to by było na tyle :) Koniecznie napiszcie mi w komentarzach wasze plany czytelnicze na Święta. Buziaki!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.