TAG

Ozdabiamy choinkę TAG

17:42

Cześć! Dziś przychodzę do was z tagiem jeszcze w świątecznym wydaniu, do którego nominowała mnie Limonette z bloga LimoBooks, a jest to Ozdabiamy choinkę TAG. Polega on na tym, że muszę wybrać osiem książek. To właśnie z nich będę losować postacie pomagające mi przy ozdabianiu choinki (otwieram książkę na losowej stronie i szukam pierwszego imienia postaci lub jakiegoś przedmiotu). Jeśli nie do końca rozumiecie, to wszystko wyjaśni się wam w praktyce :D


1 osoba do pomocy przy ozdabianiu

  
Marudziarz do pomocy przy ozdabianiu choinki? Jestem za! Dash był cudownym bohaterem i choć być może trochę marudził, to i tak chciałabym spędzić z nim czas. Chłopak czytający książki i kochający etymologię jest chłopakiem idealnym ♥

3 ozdoby na choinkę

  
Kolejka! Jeśli to ma być taka ozdobna kolejka na/pod choinkę, to lepiej nie mogłam trafić. Od zawsze marzyłam o czymś takim! Będzie się pięknie prezentować :)

 
Wieszaki na choince... Hmm, jestem ciekawa, jakby to wyglądało. Ale w sumie, gdyby je tak czymś ozdobić, to można by coś fajnego stworzyć. Mogło być gorzej! :D

 
Książki - najbardziej idealne ozdoby na choinkę! Przy takich ozdobach moje drzewko świąteczne wyglądałoby nieziemsko!

1 ozdoba na czubek choinki

 
No tak, w końcu ozdoba na czubek choinki to musi być COŚ! :D A miało być tak pięknie :( Ale w końcu ,,-Nie zabijają, dopóki ich nie zapalisz - powiedział, kiedy samochód zatrzymał się przy nas. - A ja nigdy żadnego nie zapaliłem. Widzisz, to metafora: trzymasz w zębach czynnik niosący śmierć, ale nie dajesz mu mocy, by zabijał." Jeśli dorzucę to tego papierosa zdjęcie Gusa, to chyba nie będzie wyglądało tak katastrofalnie? :D

3 prezenty pod choinkę

 
Jestem w niebie! JEDZENIE ♥ Oby tylko coś dobrego, najlepiej jakieś słodycze :D Może domki z piernika?

 
Aż tak grzeczna to chyba nigdy bym nie była, żeby pod choinkę otrzymać nowy dom. Ale jeżeli los tak chce, to proszę bardzo! Najlepiej taki duży, może być nawet w górach, z milionem półek na książki ♥ Idealnie!

 
Miecze zawsze się przydadzą do niecnych celów :D Będę mogła nimi dźgać wszystkie beznadziejne książki albo beznadziejnych bohaterów! Coś takiego na bank mi się przyda :)

I to by było na tyle :) Koniecznie napiszcie, czy tag wam się spodobał a przede wszystkim, czy spodobała wam się moja choinka! Ja jestem z niej bardzo zadowolona, szczególnie z tego papierosa na czubku. Do zobaczenia!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.