TBR

Grudniowy TBR!

18:00

Cześć! Dziś przychodzę do was z TBR, czyli moimi planami czytelniczymi na grudzień. Naprawdę liczę, że grudzień nie będzie dla mnie aż tak zapracowany jak poprzednie miesiące i uda mi się przeczytać więcej książek (oby przerwa świąteczna bardzo mi się dłużyła!). Bez zbędnego przedłużania, oto jak przedstawia się mój TBR:

Także od dołu:
  • Zgubiono, znaleziono, Brooke Davis - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czarna Owca, zapowiada się pięknie i wzruszająco, a słyszałam o niej mnóstwo pozytywnych opinii,
  • Światło, którego nie widać, Anthony Doerr - j.w; zaczęłam czytać wczoraj, jak na razie lektura jest fenomenalna,
  • Klucz Niebios, James Frey, Nils Johnson-Shleton - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non, drugi tom Endgame, słyszałam same pozytywne opinie, mam tylko nadzieję, że autorzy podrasowali styl pisania i ukazali bohaterów w lepszym świetle, bo w pierwszym tomie udało mi się polubić zaledwie kilku,
  • Gregor i Przepowiednia Zagłady, Suzanne Collins - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI, pierwszy tom bardzo mi się spodobał, więc mam nadzieję, że kontynuacja będzie równie dobra,
  • Księga wyzwań Dasha i Lily, Rachel Cohn, David Levithan - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las, chciałabym, żeby była to lektura, przy której miło spędzę świąteczny czas :)
  • W sieci umysłów, James Dashner - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros, mam straszną ochotę na jakieś sci-fi, oby to okazało się być naprawdę dobrym.

A wy, jakie macie plany na grudzień? Czytaliście coś z mojego stosika albo macie zamiar? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi w komentarzach :) I trzymajcie za mnie kciuki!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.