Albo Albo TAG

Albo Albo TAG, informacyjnie, moje plany na listopad.

16:05

Cześć wszystkim! Ostatnio zostałam otagowana przez Cupcake z bloga Bujając w obłokach, książki czytajmy do wykonania Albo Albo TAG'u. Zapraszam do zobaczenia, jak mi to wyszło:)


1. Wolisz czytać tylko trylogie, czy powieści jednotomowe?
Zdecydowanie wolę czytać tylko trylogie. Lubię powieści jednotomowe, kilka takowych jest nawet moimi ulubionymi wśród książek, jednak trylogie są ciekawsze. Chociaż częściej powodują kaca książkowego.

2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów?
Pomimo tego, że przeczytałam więcej książek napisanych przez kobiety, i więcej takich mam na półce, wolę jednak autorów. Sama nie wiem dlaczego. Może kobiety po prostu skupiają się czasami zbyt długo na jakimś zbędnym punkcie fabuły. I stwarzają sztuczne romanse.
Bo wbrew pozorom autorzy bardzo romantycznie piszą o miłości. Takiego Greena weźmy, na przykład.

3. Wolisz kupować tylko w empiku, czy tylko na stronach internetowych?
Jednogłośnie wybieram strony internetowe. Nie muszę nigdzie jeździć, w razie co mogę odwołać zamówienie, jest taniej i wszystko przyjeżdża prosto do mojego domku:)

4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane, czy przekształcone w serial?
Tak całkiem szczerze, to chyba wolę serial. W serialu więcej faktów może być zgodnych z książką, a w takim 2-godzinnym filmie rzadko kiedy da się umieścić wszystkie książkowe wątki. Tym bardziej z powieści, która ma powiedzmy 500 stron.

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Gdybym miała tyle książek bądź pieniędzy na nie, to oczywiście wolałabym 5 książek tygodniowo :D^^

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy dobrym autorem?
Nie potrafię pisać opowiadań, jakichś dialogów, scenek, czy czegoś w tym stylu. Już lepiej napiszę rozprawkę od czegoś takiego. Wolałabym być profesjonalnym recenzentem :>

7. Wolisz czytać 20 swoich ulubionych książek w kółko i w kółko, czy czytać tylko nowe lektury?
Nowe lektury oczywiście! Jest tyle ciekawych książek na świecie, których jeszcze nie poznałam, a ja miałabym zostać tylko przy tych ulubionych? To chamstwo względem drzew!

8. Wolisz być bibliotekarką czy sprzedawczynią książek?
Nie lubię bibliotek i książki zawsze kupuję, a nie wypożyczam. Wtedy wiem, że mogę do nich wrócić kiedy tylko będę chciała. No i sprzedawczyni miałaby pewnie jakieś upusty lub bonusy na książki ;> To by się opłacało.

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?
Oczywiście że wolę czytać tylko fantastykę! Matko... nie wyobrażam sobie życia bez przeczytania ani jednej książki fantasy ;o hasztag #zwłoki

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?
Nie mam czytnika e-booków, mam zamiar sobie kupić w przyszłym roku, jednak nawet gdybym miała to tak czy inaczej wybrałabym książki fizyczne, bo mogę je dotknąć, pomacać, powąchać... No czytnik nie pachnie tak ładnie jak książki :C

Ja taguje Yui Tamashi z bloga Book Please, Ann Wars z bloga Namalować świat słowami, Sylwucha oraz Ajkę i Dianę z Wonderland of books:)

~ * ~
Albo Albo TAG już za nami, przejdę więc do bardziej informacyjnej części postu. Na początku  tego miesiąca udało mi się już wygrać konkurs, dzięki któremu zdobyłam ,,Syna" Jo Nesbo oraz ''Żelazny Dom" Johna Harta.
W tym miesiącu mam w planach przeczytanie książek :
- Rówieśniczki, Katarzyna Tubylewicz (właśnie czytam, jak na razie wieje nudą, zobaczymy czy się rozkręci)
- Jutro 2 : W pułapce nocy, Johna Marsdena (nie mogę się doczekać drugiej części!)
- Julia : Trzy tajemnice, Tahereh Mafi (ostateczne rozstanie z serią ;c)
- Zbuntowani, C.J. Daugherty (mam zamiar kupić i przeczytać)
więc oczywiście spodziewajcie się recenzji:) W przyszłym miesiącu (dokładnie w mikołajki) mam urodziny, więc mam nadzieję, że uda mi się choć trochę powiększyć swoją biblioteczkę.

A tak korzystając z okazji : jaki TAG chcielibyście, abym zrobiła? Może Taylor Swift Book TAG, albo Czekoladowy TAG?
Bye,
Alex x.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. ja wolę by książki były przedstawione w formie seriali, gdy są to wielotomowe historie, w przypadku jednej powieści wolę ekranizacje!
    Chciałam także poinformować, iż przeniosłam się na własną domenę: okiemMK.com i dodałam Ciebie do odwiedzanych blogów, by nic mi nie umknęło.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dzięki! Oczywiście twoją nową domenę będę odwiedzała równie często, jak starą :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację. Postaram się umieścić odpowiedź u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, dzięki za nominację! Jeszcze dzisiaj postaram się zrobić ten TAG ;D. Co do książek to ''Julia. Trzy tajemnice'' jest równie niesamowita co reszta części, zwłaszcza Destroy Me <3. ''Zbuntowanych'' już mam, ale na razie wędruje gdzieś po świecie (tzn. pożyczyłam kuzynce ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mnie zachęciłaś do tego dodatku:) Moi 'Zbuntowani' są w drodze do mnie, bo zamawiałam przez internet:)

      Usuń
  4. Dzięki za nominacje:) Postaramy się umieścić odpowiedzi jak najszybciej. Jestem za Czekoladowym TAG'iem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę!:)
      A czekoladowy TAG w takim bądź razie niedługo zrobię :)

      Usuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.