podsumowanie miesiąca

Podsumowanie miesiąca : Październik

16:20


  • liczba przeczytanych książek : 4,5
- Poradnik Pozytywnego Myślenia, Matthew Quick
+ 58 stron Alei Chanel nr 5 :)

  • artykuły :
- Gdzie by tu zasiąść, czyli najwygodniejsze czytanie
  • TAG'i/akcje/informacje :
- The Smurfs Book TAG
- LubimyCzytać TAG

  • liczba przeczytanych stron : 1549 stron
  • książka, która najbardziej mi się podobała : Wróżbiarze, Libba Bray
  • największe zaskoczenie tego miesiąca : Jutro: Kiedy zaczęła się wojna, John Marsden
  • książka, która podobała mi się najmniej : chyba nie było jako-takiej złej książki :)
  • średnia ocen : 8

W skrócie :
Miesiąc październik zaczęłam od pierwszej książki Matthew Quicka, a mianowicie Poradnika Pozytywnego Myślenia. Pozycję tą oceniłam na 7 - była fajna, jednak oczekiwałam od niej czegoś jeszcze lepszego. Następnie wreszcie zabrałam się za Wróżbiarzy, Libby Bray, których oceniłam 10/10. Świetna lektura! Zdecydowanie moja ulubiona w tym miesiącu, i jedna z najlepszych ogólnie. Pokochałam Evie i ten nowojorski klimat:) Po Wróżbiarzach, w moje ręce wpadło kultowe Zostań, jeśli kochasz, Gayle Forman. Książka była ładna - może nie wyróżniała się jakimś cudownym językiem czy fantastyczną fabułą, ale bardzo mi się spodobała. Potem przeczytałam pierwszy tom serii Jutro:Kiedy zaczęła się wojna. Ta pozycja była dla mnie miłym zaskoczeniem, ogromnie się wciągnęłam w historię Ellie i jej przyjaciół. Nie mogę się doczekać momentu, w którym będę ją kontynuować - a postaram się to zrobić jeszcze w listopadzie. No i pod koniec miesiąca zaczęłam czytać Aleję Chanel nr 5, Danieli Farnese, która jest dość przeciętną lekturą. Przynajmniej jak na razie.

 
 
 
(kliknij, aby powiększyć)
(przepraszam za tę literówkę przy Poradniku)

Zakupy :
- Klątwa Tygrysa oraz Klątwa Tygrysa:Wyzwanie - te dwie części miałam już dawno przeczytane, jednak u mnie na półce gościły tylko części trzecia i czwarta. Teraz mam je wszystkie, i wyglądają prześlicznie :)
- Gwiazd Naszych Wina - przeczytana już dawno, jednak tamten egzemplarz był pożyczony. Ten mam już na swoją własność ;)
- Wybrani, Dziedzictwo, Zagrożeni - tak samo jak w poprzednich wypadkach : przeczytane już dawno, jednak chciałam je mieć na swojej półce.

+ ,,Klątwa Tygrysa. Wyzwanie", która, no... wiecie jak jest. Poczta Polska.

Na koniec chciałabym podziękować wszystkim za ponad 8 tysięcy wyświetleń :) Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy!

A jak Wam poszło? Piszcie w komentarzach ile książek wam udało się przeczytać, i czy się wam spodobały :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja też przeczytałam cztery książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żółwiczek!
      *przybija żółwika zza monitora*

      Usuń
  2. Hej :) Możesz potem usunąć ten komentarz ;p Chciałam tylko Cię poinformować, że zostałaś u mnie "otagowana", wyznaczona do zrobienia TAGu ;)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetne wyniki i bardzo podoba mi się szata graficzna! A zakupy świetne!

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.