TBR

TBR na luty 2016

19:43

Cześć! Dziś przychodzę do was z TBR, czyli moimi planami czytelniczymi na luty. Zaszalałam te parę dni temu, kiedy robiłam poniższe zdjęcie, ale w końcu 15 lutego zaczynają mi się ferie i planuje przeczytać dużo, DUŻO stron.  A więc tak oto przedstawia się mój TBR:

Także od góry:
  • Folwark zwierzęcy, George Orwell - lektura szkolna, którą już zdążyłam przeczytać i ogromnie przypadła mi ona do gustu, właśnie przerabiam ją w szkole :)
  • Krzyżacy. Tom 1, Henryk Sienkiewicz - Krzyżaków miałam przeczytać już w grudniu, kiedy to przerabiałam ich na j. polskim, ale coś nie wyszło. Ale chcę ich kończyć dla spokoju ducha. (Posiadam takie ładne, kolorowe, czterotomowe wydanie, dlatego książeczka taka wąska).
  • Washington Square, Henry James - co nieco na poprawę angielskiego, o ile się nie mylę jest to fragment książki, a nie pełne wydanie, planuje przynajmniej ją zacząć, zobaczymy, czy uda mi się skończyć :)
  • Nick i Norah. Playlista dla dwojga, Rachel Cohn, David Levithan - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las; już przeczytałam, skończyłam wczoraj, recenzja już niedługo na blogu.
  • Linia Serc, Rainbow Rowell - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Otwarte; już przeczytana, recenzja tutaj.
  • W sieci umysłów, James Dashner - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros; zaczęłam, skończę na dniach, póki co zapowiada się dość ciekawie :)
  • Zabić drozda i Idź, postaw wartownika, Harper Lee - co prawda pierwszego tytułu nie ma w stosiku, ponieważ jeszcze go nie mam (albo wypożyczę, albo kupię w tym tygodniu), ale mam już pożyczony drugi tom i planuje przeczytać je oba jeszcze w lutym :D
  • Syn, Jo Nesbo - koniec ciągłego zwlekania z jej przeczytaniem! To będzie moje już trzecie podejście do niej. Nie chodzi o to, że nie przypadła mi do gustu (wręcz przeciwnie), jednak zawsze, kiedy się za nią zabieram, coś mi wypada i muszę ją odłożyć na bok. Jakaś klątwa? Tym razem ją skończę, obiecuję, choćbym miała się do niej przywiązać łańcuchem.
  • Klucz Niebios, James Frey, Nils Johnson-Shelton - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non; stęskniłam się już za Endgame, pierwszy tom czytałam równo rok temu w ferie, a więc najwyższy czas, by sięgnąć po kontynuację.
  • Królowie przeklęci. Tom 2, Maurice Druon - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Otwarte; mam tylko nadzieję, że drugą część będzie czytało mi się szybciej, niż pierwszą :) Oby tylko była równie dobra! ♥
A wy, jakie macie plany na luty? Czytaliście coś z mojego stosika albo macie zamiar? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi w komentarzach :) I trzymajcie za mnie kciuki!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.