TAG

Emoji Book TAG [PL]

15:59

Cześć! Dziś przychodzę do was z niesamowitym TAG'iem, który spotkałam niegdyś na zagranicznym BookTube i stwierdziłam, że chętnie go zrobię. Emoji Book TAG, bo to o niego właśnie mi chodzi, stworzyła Jenny z kanału Jellafy :) 
Hope you'll like it!

1. Broken Heart - książka, która złamała mi serce
Zdecydowanie Morze Spokoju Katji Millay. Ta książka roztrzaskała moje serce na milion kawałeczków. To jedna z moich ulubionych książek i kocham ją ponad życie!
2. Loudly Crying Face - książka, której zakończenie mnie wzruszyło
Ostatnią książką, której zakończenie mnie dogłębnie wzruszyło było zakończenie trylogii Legenda Marie Lu, czyli Patrioty. Nie wyobrażam sobie lepszej końcówki ♥ 
3. Face with Tears of Joy - książka, przy której płakałam ze śmiechu
Ostatnio śmiałam się przy Pięknej katastrofie Jamie McGuire. Może nie płakałam, ale była to zdecydowanie śmieszna książka :)
4. Face Screaming in Fear - książka, która mnie zszokowała
Chyba zawsze będę to powtarzać - Wróżbiarze Libby Bray. Przed lektura oczekiwałam przeciętnej fantastyki, czegoś 6/10, a otrzymałam fenomenalną lekturę, której dałam dziesięć gwiazdek. Gorąco polecam twórczość Bray!
5. Smiling Face with Horns - ulubiony czarny charakter
Żeby nie być monotematyczna i nie wyskoczyć, jak to zwykle, z Voldemortem, do tej kategorii przyporządkuję Diabolinę z Wyspy potepionych, którą aktualnie czytam. 
6. Recreational Vehicle - książka, której bohaterowie dużo podróżowali
Czytałam kilka takich książek, ale zdecyduje się tym razem na 19 razy Katherine, gdzie Collin i Hassan zdecydowanie dużo podróżowali po stanach.
7. Full Moon Symbol - książka, w której występują wilkołaki
Do głowy przychodzi mi tylko Harry Potter i Więzień Azkabanu, bo w końcu Lupin. (Czy to był spoiler? Bo jeśli tak, to sorrka!)
8. Open Book - książka, której nie możesz dokończyć
W moim przypadku jest to Syn Jo Nesbo. Nie hejtujcie! Za drugim podejściem zaczęła mi się podobać, ale nie mam teraz nastroju na kryminał. A jeśli jesteście ciekawi, kiedy miało miejsce moje pierwsze podejście, to być może was zaskoczę - grudzień 2014. I tak, nadal jej nie skończyłam.
9. Christmas Tree - idealna książka na Święta
Myślę, że oprócz Harry'ego Pottera książką idealną na Święta jest W śnieżną noc Johnson, Greena i Myracle. Ja czytałam ją w ostatnie święta i byłam nią zachwycona! Być może w tym roku przeczytam ją jeszcze raz, choć jest możliwe, że zdecyduje się na Pottera.
10. Wedding - książka z pięknym ślubem
To może Kosogłos Suzanne Colllins? Tam pewne dwie osoby (w tym mój ulubiony bohater!) związały się węzłem małżeńskim. Jeden z najpiękniejszych momentów książki :')

Ja nominuję Adę z bloga Za Górami Książek, Juliet, Aliskę z bloga Siostry w bibliotece, Darię oraz Noelle :) Możecie użyć tych samych emotek co ja albo wziąć inne i samemu wymyślić jakieś kategorie. Wszystkie emotki brałam ze strony www.iemoji.com :)

I to by było na tyle :) Piszcie w komentarzach czy TAG wam się spodobał oraz czy zgadzacie się z moimi wyborami :D 

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.