TAG

My Little Pony Book TAG

15:49



Nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam dla Was jakiś TAG - chyba coś w lipcu dla Was naskrobałam, ale już nawet nie pamiętam, co to było. W każdym razie, dziś rano poczułam silną potrzebę zrobienia tego typu zabawy, więc od razu zakasałam rękawy i wzięłam się do roboty.

Isabel z bloga Isabel Czyta nominowała mnie przeszło miesiąc temu do jej autorskiego TAG'u My Little Pony Book TAG. (No kto by się tego po Isabel spodziewał! Iza i kucki?)

Także bez zbędnego przedłużania, zapraszam was do tego TAG'u w moim wykonaniu!

Apple Jack - Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.
Więzi rodzinne sporą rolę odgrywają chociażby w Zostań, jeśli kochasz, autorstwa Gayle Forman. To właśnie rodzina była solidnym powodem, dla którego Mia miała wrócić do świata żywych, bądź dołączyć do zmarłych bliskich.

Pinkie Pie - Najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w całej swojej 'czytelniczej karierze'.
Nie wiem, czy jest to najzabawniejsza, ale zdecydowanie zakochałam się w humorze Papierowych Miast Johna Greena. Przykładowo ten cudowny monolog ♥

Ja: Ale szczury.
Ja: No tak, ale wygląda na to, że trzymają się sufitu.
Ja: Ale jaszczurki.
Ja: Daj spokój. Gdy byłeś mały, ciągałeś je za ogony. Nie boisz się jaszczurek.
Ja: Ale szczury.
Ja: Szczury tak naprawdę nie mogą cię zranić. One bardziej się boją ciebie niż ty ich.
Ja: No dobrze, ale co ze szczurami?
Ja: Zamknij się.

Rarity - Książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów.
Pierwszą bohaterką, która przyszła mi do głowy, była June Iparis z trylogii Legenda Marie Lu. Bez dwóch zdań była ona silna i niezależna, a adoratorów z całej trylogii naliczyłam trzech.

Fluttershy - Wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.
Taką książką zdecydowanie są Wróżbiarze Libby Bray. Ja zakochałam się w klimacie tej historii, bo w końcu jak można nie kochać Nowego Jorku w latach 20'? I choć główna bohaterka może kogoś irytować (mnie akurat nie irytowała), to książkę tę warto przeczytać. (A Lair of Dreams, czyli drugi tom, wyszedł dwa dni temu!)
Twilight Sparkle - Książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.
Jest kilka takich książek, a dokładnie siedem, bo chodzi mi oczywiście o całą serię o Harry'm Potterze, autorstwa J.K. Rowling. Moją przyjaciółką mogłaby zostać Ginny, Hermiona, czy chociażby Luna.

Spike - Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Kilka przyszło mi do głowy, ale zdecydowałam się na Kishana z Klątwy Tygrysa. Niestety nie mogę zbyt dużo o tym napisać, bo byłby to ogrooomny spoiler, jednak jeśli ktoś czytał to na 100% wie o co mi chodzi.

Rainbow Dash - Książka, do której masz największy sentyment.
Są to oczywiście Igrzyska śmierci Suzanne Collins, od których to zaczęłam swoją przygodę z czytaniem :)

Serdecznie dziękuję Isabel za nominowanie mnie! Świetnie bawiłam się przy robieniu tego TAG'u :) Ja nominuję wszystkich tych, którzy to czytają - jeśli macie ochotę na zrobienie tego przeuroczego TAG'u, to nie zwlekajcie! A linki do waszych postów z tą zabawą podeślijcie mi w komentarzu.

Koniecznie napiszcie poniżej, czy My Little Pony Book TAG wam się spodobał i czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.