Liebster Blog Award

#4 Liebster Blog Award

21:01

W pewien niedzielny wieczór siedziałam sobie i zastanawiałam się, co bym mogła wam wstawić. Aż tu nagle patrzę - cztery nominacje do LBA, których jeszcze nie zrobiłam. Fail! Trzeba więc nadrobić zaległości.
Dziś odpowiem więc na pytania, jakie przygotowała dla mnie Karolina z bloga Zaczytana Karolina :)


1. Która książka posiada twoim zdaniem najpiękniejszą okładkę?
Jak na razie niezmiennie jest to ,,Dotyk Julii" Tahereh Mafi. I szczerze wątpię, bym kiedyś znalazła książkę o piękniejszej oprawie graficznej.

2. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki?
Nie ograniczam się w czytaniu do jednego gatunku, ale wydaje mi się, że jednak tak najbardziej kocham fantastykę. Choć dobrym YA również nie pogardzę :)

3. Wolisz e-booki czy tradycyjne książki?
Póki co nie mam czytnika e-booków, choć mam zamiar zakupić go sobie (jak dobrze pójdzie to jeszcze w tym roku), więc oczywiście wybieram tradycyjne książki. Wydaje mi się jednak, że nawet kiedy będę już posiadać czytnik, to i tak woleć będę zwykłe książki. Zawsze miło jest je poczuć, dotknąć i powąchać <3

4. Ile książek posiadasz?
Lekko ponad sto ;)

5. Jaką książkę mi polecasz?
Tobie Karolino gorąco polecam ,,Szukając Alaski" Johna Greena. Jeśli jeszcze jej nie czytałaś, to wydaje mi się, że jest to książka, która przypadnie ci do gustu.

6. Bohater książkowy, którego najmniej lubisz?
Jedyna i niepowtarzalna Tris Prior! *brawa* Najbardziej irytująca bohaterka ever.

7. Co wolisz, film czy serial oparty na książce?
Wydaje mi się, że serial. W końcu w serialu łatwiej zawrzeć więcej szczegółowych informacji, a ja podczas oglądania adaptacji książki właśnie na to zwracam uwagę (między innymi).

8. Jaki jest twój ulubiony film?
Nie mam swojego ulubionego filmu - mam po prostu kilka, które bardzo lubię. A skoro ostatnio pokazywałam Keitha, to teraz przyszła na Charliego. Aż wstyd przyznać, ale jeszcze nie przeczytałam książki!

9. Czym zajmujesz się w wolnym czasie? (oprócz czytania)
Oglądam filmy, czasem seriale, jem, spotykam się z przyjaciółmi, jem, czytam recenzje, jem, piję kawę, oglądam filmiki na YT, jem... Aha, i jeszcze się uczę. No bo w końcu szkoła.
I jem jeszcze, bo chyba zapomniałam o tym wspomnieć.

10. Określ siebie jednym słowem.
Hmm... być może zaskakująca. Albo dziwna. Sama nie wiem, jestem skomplikowanym człowiekiem.

11. Wolisz kawę czy herbatę?
Zdecydowanie kawę - cappuccino, latte ♥ Piję codziennie. A już kawa i książka to połączenie idealne!

Ja nominuję Juliet, Ines, Zuzę, Darię, Geek Girl i Lexiss :)

A oto moje pytania:
1. Czy myślałaś kiedyś o napisaniu własnej książki? Jeśli tak, to o czym by była?
2. Jakie korzyści przyniosło ci blogowanie?
3. Co zainspirowało cię do założenia bloga?
4. Posty jakiego typu lubisz pisać i czytać najbardziej?
5. Jaki jest twój ulubiony tytuł książki?
6. Jaką książkę mi polecasz? :D
7. Czy masz taką książkę, którą wszyscy zachwalają, a tobie średnio lub w ogóle nie przypadła do gustu?
8. Czy posiadasz swoich ulubionych polskich poetów? Jeśli tak, to jakich?
9. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
10. Masz swoje ulubione przekąski? Jakieś słodkości albo inne jedzonko, które możesz jeść non stop i jego smak nigdy ci się nie znudzi?
11. Czy pożyczasz książki? Co robisz, jeśli wracają do ciebie w złym stanie?

Dziękuję Karolinie za nominację :) Piszcie w komentarzach, czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami, a jeśli nie, to jak sytuacja wygląda u was ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.