TBR

TBR na wrzesień!

18:49

Cześć! Dziś przychodzę do was z TBR, czyli moimi planami czytelniczymi na wrzesień. Nie mam pojęcia, czy uda mi się tyle przeczytać, choć mam głęboką nadzieję, że wszystkie książki, jakie znajdują się na zdjęciu poniżej, zaszczycą obecnością mój wrześniowy wrap up. Jestem jednak pełna obaw, ponieważ nie wiem jak będzie ze szkołą - ile będę miała nauki, prac domowych, jakichś wyjazdów, a i lektury szkolne przecież trzeba przeczytać! Co prawda w tym roku szkolnym mam prawie same fajne lektury (oprócz ,,Krzyżaków", a w poniedziałek już wypożyczam ich z biblioteki!), także nie jest źle. Z chęcią zapoznam się z tytułami takimi jak ,,Kamienie na szaniec", ,,Kamizelka" i ,,Folwark zwierzęcy" :)

Koniec mojej paplaniny - tak oto przedstawia się mój stosik TBR:

Każda z powyższych książek to egzemplarz recenzencki, bo choć z chęcią przeczytałabym sobie coś, co zalega na mojej półce od kilku miesięcy, to właśnie od nich chce zacząć.

Także od dołu:
  • Stos jakże pięknych karteczek, czyli "szczotka" pewnej książki, dodam - pewnej naprawdę świetnej książki, którą dziś zaczęłam czytać, a która swoją premierę ma w przyszłym miesiącu. Recenzja już niedługo!
  • ,,Ogień i woda" Victorii Scott, czyli egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI, za który serdecznie dziękuję. Powieść już zaczęłam, ale przerwałam na rzecz wyżej wymienionej "szczotki". Mimo to mam zamiar podczytywać ją w szkole, bo takiego stosu kartek do autobusu nie zabiorę! Zapowiada się ciekawa lektura :)
  • ,,Królowie przeklęci" tom 1 i 2 - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Otwartego, za które bardzo bardzo baaardzo dziękuję! Już nie mogę się doczekać zaczęcia tej serii, bo skoro sam Martin poleca, to musi być coś wielkiego!
  • ,,Timeriders. Jeźdźcy w czasie" to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zielona Sowa. Opis tej książki niezwykle mnie zaintrygował i zaciekawił, także oczekuję przyjemnej lektury zapadającej czytelnikowi w pamięć. Obym się nie zawiodła!
  • No i oczywiście ,,Ender", czyli egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros i oczekiwana przeze mnie kontynuacja ,,Startera" Lissy Price. Liczę na to, że drugi tom utrzyma poziom (a skrycie mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy!).
A wy, jakie macie plany na wrzesień? Czytaliście coś z mojego stosika albo macie zamiar? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi w komentarzach :)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.