haul

Book Haul (Lipiec+Sierpień)

15:52

Cześć! Dziś mam dla was kilka zdjęć moich lipcowo-sierpniowych, wakacyjnych zdobyczy. Nie jest ich masowo dużo, ale coś tam się uzbierało. Także bez zbędnego przedłużania, oto one:

Zaczynamy od stosów książek, które otrzymałam od wydawnictw, czyli od egzemplarzy recenzenckich. Te ze stosika po prawej już przeczytałam, te po lewej muszę nadrobić.
  • Niezauważalna, Marcus Sedgwick - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa YA! Książkę już przeczytałam i ogromnie mi się spodobała, jest niezwykle oryginalna, wciągająca i ciekawa.
  • Wyspa potępionych, Melissa de la Cruz - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Egmont. Recenzji tej książki możecie spodziewać się na dniach, ponieważ już ją przeczytałam i była świetna!
  • Wyzwolona, P.C. Cast+Kristin Cast - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Książnica. Ostatni, czyli 12 tom serii Dom Nocy, przeczytany, zrecenzowany, było okej.
  • Legenda. Wybraniec oraz Legenda. Patriota, Marie Lu - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Zielona Sowa. Cała trylogia Legenda już za mną i muszę przyznać, że była naprawdę dobra, a ostatni tom złamał mi serce.
  • Dom pod pękniętym niebem, Marcin Mortka - również egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zielona Sowa. Mocno słaba książka, odradzam, żałuję, że przeczytałam.
  • Piękna katastrofa oraz Chodząca katastrofa, Jamie McGuire - egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Albatros. Tą pierwszą już przeczytałam i bardzo mi się spodobała, drugi tom planuje przeczytać w październiku, ponieważ tej samej historii z perspektywy innego bohatera czytać tak szybko zamiaru nie mam.
  • Timeriders. Jeźdźcy w czasie, Alex Scarrow - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zielona Sowa. Mam zamiar przeczytać w tym miesiącu i będzie to moja pierwsza przeczytana książka dotycząca podróżowania w czasie.
  • Ogień i woda, Victoria Scott - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI. Już zaczęłam, niedługo skończę, jak na razie zapowiada się ciekawie.
Przyszła pora na mój mini stosik wygranych z konkursów.
  • Portret Doriana Graya, Oscar Wilde - klasyk, który wygrałam w konkursie na blogu Z głowami w chmurach
  • Collide, Gail McHugh - NA, które wygrałam w konkursie organizowanym przez Ami z bloga Recenzje Ami.
  • Zakładki w sowy - było ich pięć, ale trzy dałam moim przyjaciółkom ♥ Wygrane na fanpage'u Książka od kuchni!
I ostatni już stosik, cztery książki, które sama zakupiłam.
  • Złodziejska magia, Trudi Canavan - kupiona za 20 zł w Biedronce, słyszałam o niej sporo dobrych opinii.
  • Powiedz wilkom, że jestem w domu, Carol Rifka Brunt - była przeceniona w Empiku, już nie pamiętam ile dokładnie, ale chyba -50%.
  • Wichrowe wzgórza, Emily Bronte - kupiona za 15 zł w Carrefourze (twarda oprawa!). Moja czwarta książka z Angielskiego Ogrodu ♥ Teraz poluję na ,,Mansfield Park" w twardej oprawie.
  • Następczyni, Kiera Cass - kupiona za 20 zł w Biedronce, już ją przeczytałam. Książka byłaby fajna, gdyby nie główna bohaterka.
A ile wam udało się zdobyć książek w te wakacje? Czytaliście którąś z powyższych książek, a może dopiero macie zamiar? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.