TAG

Harry Potter Characters Book TAG

16:51

Cześć! Dziś przychodzę do was z TAG'iem, do którego nominowała mnie Noelle z bloga The Bookish City, za co jej bardzo dziękuje ♥, a jest to Harry Potter Characters Book TAG. Zabawa jest dosyć długa, ale mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :)
1. Harry Potter - bohater powszechnie znany i rozpoznawalny w swoim świecie.
Tu pierwszy przyszedł mi do głowy Robert Baratheon z Gry o tron. Jako że piastował stanowisko króla Westeros, na pewno można o nim powiedzieć, że był rozpoznawalny w swoim świecie.
2. Hermiona Granger- bohater, którego fascynuje nauka.
Hermiona idealnie pasuje do tej kategorii, ale jej wziąć nie mogę. Wybrałabym Rachel z Nocnej Szkoły, jednak ją dopasowała Noelle, więc końcowo zdecyduje się na pana Kadama z Klątwy Tygrysa. Dużo czytał i na pewno sporo wiedział o świecie, więc nauka na pewno go fascynowała. Właściwie, to on wiedział wszystko i znał się na wszystkim. Taki geniusz.
3. Ron Weasley - bohater z wielodzietnej rodziny.
Taką bohaterką zdecydowanie była America Singer z Selekcji, która miała starszą i młodszą siostrę (Kenna, May) oraz starszego i młodszego brata (Kota, Gerad). No i potem miała też męża i dzieci, ale ich wymieniać nie będę, bo byście mnie chyba pozabijali.
4. Fred i George Weasley - bohater, który lubi się wygłupiać.
Uriaha z Niezgodnej zapamiętałam jako właśnie takiego pozytywnego, odważnego, lubiącego się wygłupiać chłopaka. Była to jedna z niewielu postaci wykreowanych przez Roth, którą naprawdę polubiłam.
5. Severus Snape - zły bohater, który okazał się dobry.
To może być spoiler, ale sama ta kategoria już śmierdzi spoilerem, więc jeśli ktoś nie chce tego nie widzieć, to niech idzie dalej.
Tu przychodzi mi do głowy jedna, konkretna postać, a jest nią Dr. Tarsus z Aplikacji. Ona zdecydowanie okazała się inna niż myślałam.
6. Artur Weasley - bohater, który lubi eksperymentować i ulepszać różne rzeczy.
Strasznie trudno było mi znaleźć takiego bohatera, bo oprócz Artura wielu takich nie poznałam. Ale żeby nie było tu tak pusto, to dam Radara z Papierowych miast. W końcu ulepszał tę Omniklopedię, no nie?
7. Lord Voldemort - zły bohater z nieciekawą przeszłością.
Neferet z Domu Nocy idealnie pasuje do tej kategorii. Wraz z Voldkiem stanowiliby parę wręcz idealną. Miłość, serduszka i w ogóle. I tak, Neferet miała bardzo nieciekawą przeszłość, a poznać ją można czytając Klątwę Neferet, całkiem dobry dodatek, tak swoja drogą. (Śmiem twierdzić, że nawet lepszy od niektórych części.)
8. Draco Malfoy - bohater, który jest przeświadczony o swojej wyższości nad innymi.
(DracoDracoDracoDracoDraco♥♥♥♥)
Druga najgorsza bohaterka literacka, czyli oczywiście Eadlyn z Następczyni! *fanfary* Ta laska miała o sobie zdecydowanie zbyt wysokie mniemanie. O WIELE za duże.
9. Syriusz Black - bohater, który jest wiernym przyjacielem.
Niby kategoria taka prosta, ale musiałam się trochę nad nią namyślić. No i kiedy tak główkowałam, to przyszła mi do głowy Fi z serii Jutro. Ta z pozoru delikatna, wrażliwa duszyczka była wierną przyjaciółką Ellie, a w dalszych częściach pokazała, co potrafi. Bardzo lubiłam Fi i jestem bardzo ciekawa, jak potoczą się jej losy w szóstym tomie (bo właśnie ten przede mną!).
10. Peter Pettigrew - bohater-zdrajca.
O bohaterze-zdrajcy jakiego wybrałam też zbyt dużo nie mogę powiedzieć, bo byłby to spory spoiler, więc ograniczę się do imienia.
Gabe z Nocnej Szkoły.
11. Albus Dumbledore - bohater, który jest dla innych bohaterów autorytetem.
Czarownica z Wyspy potępionych! W końcu każdy chciał być tak piękny, tak zły i przerażający jak ona. Wzbudzała podziw a jednocześnie postrach u wszystkich mieszkańców Wyspy, wraz z swoją własna córką.
12. Fleur Delacour - bohaterka, która jest typową kobietą.
Pierwsza przyszłą mi do głowy Tella z Ognia i wody. Jeżeli czytaliście tę książkę to wiecie o czym Tella myślała najczęściej. Czy jej tyłek wygląda okej, dlaczego organizatorzy Wyścigu nie dają im kosmetyków Chanel i jak straszne jest to, że musiała sobie ściąć włosy. Trucizny, brak jedzenia, śmierć czająca się na każdym kroku? Kogo to obchodzi, skoro nie wygląda się "trendy"?
13. Hagrid - bohater z niebezpiecznym hobby.
Takim bohaterem zdecydowanie był Travis z Pięknej katastrofy. Mega przystojny, wytatuowany Maddox, który zarabiał uczestnicząc w nielegalnych walkach. Brzmi bosko.
14. James i Lily Potter - ulubiona literacka para.
Mam kilka takich par, ale tym razem zdecydowałam się na Paige i Naczelnika z The Bone Season. Czy oni nie są cudowni? Żyją w tym samym, pokręconym świecie, rozumieją swoje problemy i znają swoje potrzeby. Są idealni ♥

I to by było na tyle :) Piszcie w komentarzach czy TAG wam się spodobał oraz czy zgadzacie się z moimi wyborami :D 

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.