konkursy

Konkurs na 100 tys. wyświetleń! [ZAKOŃCZONY]

11:21

Cześć!
Dziś przychodzę do was z czymś niezwykłym, albowiem jest to mój pierwszy konkurs na Książkowni z wyjątkowej okazji - dziś na blogu wybiło sto tysięcy wyświetleń.
Już od dawna wyczekiwałam tego niesamowitego momentu, bo mimo tego, że cieszę się z każdego pojedynczego wyświetlenia, to sto tysięcy robi spore wrażenie.
Jestem z siebie strasznie dumna i chciałam wam ogromnie podziękować za to, że chce wam się czytać moje teksty. To wasze komentarze i opinie motywują mnie do dalszego wyrażania swoich opinii na temat książek i innych spraw z książkami związanych. Także jeszcze raz - dzięki za wszystko :) ♥

Mam nadzieję, że teraz konkursy pojawiać się będą częściej, a ten organizuję dzięki uprzejmości wydawnictwa Albatros.
Nagrodą jest jakże niesamowita książka, która niedawno miała swoją premierę, a mianowicie W sieci umysłów Jamesa Dashnera.


Michael jest graczem. I – jak większość graczy – więcej czasu niż w realnym świecie spędza w wirtualnej rzeczywistości VirtNet. Do VirtNetu można wejść i umysłem, i ciałem, a jeśli jesteś hakerem, czeka cię jeszcze więcej zabawy. Bo przecież najfajniej jest łamać zasady, prawda?
Ale pewne reguły powstały nie bez powodu… Kiedy jeden z hakerów zaczyna seryjnie mordować, rząd wie, że aby go schwytać, potrzebny będzie równie dobry haker. I to właśnie Michael wygląda na osobę, która może włamać się do najbardziej skomplikowanego systemu na świecie. Jeśli zgodzi się podjąć tej misji, będzie musiał wejść do VirtNetu nigdy nieodkrytymi ścieżkami. I uważać, aby nie stracić z oczu bardzo cienkiej granicy między grą a rzeczywistością…(opis wydawcy) 

Dasher nie zawodzi.
Stephen King

Wciskający w fotel thriller ze świetną fabułą, hipertechnologiami, niespodziankami i przygodą.
The Guardian

Nowa powieść Jamesa Dashnera, twórcy książek, na podstawie których powstały filmowe hity ,,Więzień labiryntu" i ,,Więzień Labiryntu: Próby ognia".

Jak zdobyć losy?
1. Napisz w komentarzu Zgłaszam się!, podaj swój email oraz zaobserwuj publicznie mojego bloga. Nie zapomnij o podaniu nicku, pod jakim obserwujesz Książkownie. (1 los)
2. Zaobserwuj mnie na Instagramie lub Google +, podaj nick. (1 los)
3. Udostępnij ten post na Instagramie lub Facebooku, podaj nazwę profilu na jakim go udostępniłeś bądź bezpośredni link do postu/zdjęcia (1 los)
4. Wrzuć poniższy baner konkursowy (koniecznie zalinkowany do tego posta!) na swojego bloga, podaj link. (1 los)
(kliknij aby powiększyć)
Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Email : twójemail@gmail.com
Bloga obserwuję jako: Twój nick
Obserwuję na Instagramie/Google + jako: twój nick
Udostępniłem/am na Instagramie/Facebooku: twoja nazwa profilu lub link
Baner znajduje się na moim blogu: link do miejsca, gdzie wrzuciłeś/aś baner

Regulamin
1. Organizatorką konkursu jestem ja, autorka bloga Książkownia.
2. Fundatorem nagrody jest wydawnictwo Albatros.
3. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
4. Konkurs trwa od 14 października do 31 października.
5. Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
6. W konkursie mogą brać udział tylko i wyłącznie osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Nie ma znaczenia, czy posiadasz bloga, czy nie. Jeżeli spełniasz warunek wymieniony w punkcie szóstym regulaminu, możesz wziąć udział w zabawie. Nie musisz zdobywać wszystkich losów. Koszt przesyłki paczki z książką ponoszę ja.
8. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 3 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi losowanie innego wygranego.
9. Aby konkurs się odbył, musi wziąć w nim udział przynajmniej piętnaście osób.
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu podczas trwania konkursu.

Gorąco zachęcam do wzięcia udziału!:)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.