TBR

TBR na październik!

17:14

Cześć! Dziś przychodzę do was z TBR, czyli moimi planami czytelniczymi na październik. Książek jest trochę, ale znając życie nie przeczytam ich wszystkich, bo nie będę miała czasu. Ten stos będzie jednak taką moją zachęcajką. Być może uda mi się przeczytać choć o jedną książkę więcej, niż we wrześniu. Ale bez zbędnego przedłużania, oto jak przedstawia się mój TBR:

Także od dołu:

  • Królowie przeklęci, Maurice Druon - zaczęłam już w wrześniu, teraz pozostaje mi już tylko ich dokończyć. I powiem wam, że zapowiada się 10/10 :D
  • 7 dni, Eve Ainsworth - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zielona Sowa, króciutka, podobno szybko się czyta, także przeczytam ją w jeden/dwa dni.
  • Timeriders. Jeźdźcy w czasie, Alex Scarrow - również egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zielona Sowa, miałam zamiar przeczytać już we wrześniu, ale coś nie wypaliło. Może w tym miesiącu się uda :D
  • Byłam tu, Gayle Forman - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las, książka zapowiada się fajnie, Zostań, jeśli kochasz mi się podobało, ale Aliska mówi, że książka słaba, więc muszę sama się przekonać.
  • Chodząca katastrofa, Jaime McGuire - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros, kontynuacja Pięknej katastrofy, wątpię, bym zdążyła ją przeczytać, ale spróbuję :)

A wy, jakie macie plany na październik? Czytaliście coś z mojego stosika albo macie zamiar? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi w komentarzach :)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.