podsumowanie miesiąca

Podsumowanie miesiąca: Wrzesień 2015

19:20


  • liczba przeczytanych książek: 4
- Wyspa potępionych, Melissa de la Cruz ★★★★★★★★✰✰
- Aplikacja, Lauren Miller ★★★★★★★★★✰
- Ogień i woda, Victoria Scott ★★★★★★✰✰✰✰
- Ender, Lissa Price ★★★★★✰✰✰✰✰

 + dodałam recenzję Pięknej katastrofy Jamie McGuire

Przeczytane w wrześniu

  • TAG'i/akcje:
TOP 3... Jesień z Feerią Young!

  • Inne:
Ciekawe premiery książkowe na październik
- Book haul (lipiec+sierpień)
- Liebster Blog Award

  • liczba przeczytanych stron: 1467/49 na dzień
  • książka, która najbardziej mi się podobała: Aplikacja
  • książka, która podobała mi się najmniej: Ender
  • największe zaskoczenie tego miesiąca: Aplikacja
  • średnia ocen książek: 7,1

Statystyki września:
- 10 dodanych postów
- 119 obserwatorów (+11)
- 98140 wyświetleń (+ 3785)

Statystyki roczne:
Przeczytane: 49
Strony: 17299
Średnia ocen książek: 7,38 361,5
Wyświetlenia: 85241

A jak Wam poszedł wrzesień? Czytaliście którąś z wyżej wymienionych książek? Jeśli tak, to czy się wam spodobały? A może dopiero macie zamiar je przeczytać? Koniecznie napiszcie! Ja jestem średnio zadowolona ze swojego wyniku, nie sądziłam, że szkoła zabierze mi aż tyle czasu. Na całe szczęście udało mi się jeszcze zacząć Królów przeklętych :) Oby październik poszedł mi lepiej!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.