TBR

Styczniowy TBR!

18:20

Cześć! Dziś przychodzę do was z TBR, czyli moimi planami czytelniczymi na styczeń. Styczeń zapowiada się dość ciężko, ale nadal nie tracę nadziei, że uda mi się przeczytać wszystkie zaplanowane sobie książki.  A oto jak przedstawia się mój TBR:

Także od góry:
  • Miasto kości, Cassandra Clare - podchoinkowy prezent, który już zaczęłam czytać i który po prostu musi być fenomenalny (po tylu pozytywnych opiniach głęboko wierzę, że będzie). A premiera Shadowhunters się zbliża! + #SecretFirstBooks
  • W sieci umysłów, James Dasher - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros. Mam ogromną ochotę na poznanie twórczości Dashnera, a i dobre sci-fi chętnie pochłonę w tym miesiącu. + #SecretFirstBooks
  • Zgubiono, znaleziono, Brooke Davis - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czarna Owca. Zapowiada się piękna, mądra i urocza lektura, o której słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii. Mam względem jej spore oczekiwania! + #SecretFirstBooks
  • Harry Potter i Kamień Filozoficzny, J.K. Rowling - przepiękna ilustrowana wersja Harry'ego Pottera - kupiłam ją za kartę upominkową otrzymaną na urodziny i liczę, że zakocham się w jej ilustracjach (kilka już podglądnęłam i były cudowne!). Mam jeszcze w planach przeczytać w tym roku tom 4, 5, 6 i 7 HP, bo w tamtym roku przeczytałam jedynie trzy pierwsze części (reread oczywiście!). Oby mi się udało! + #SecretFirstBooks
(A jeśli starczy mi jeszcze czasu w tym miesiącu, to biorę się za drugi tom Endgame, czyli Klucz Niebios!)
A wy, jakie macie plany na styczeń? Czytaliście coś z mojego stosika albo macie zamiar? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi w komentarzach :) I trzymajcie za mnie kciuki!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.