podsumowanie roku

Podsumowanie roku 2015

12:28

Cześć! Dziś bez zbędnego przedłużania chciałabym pokazać wam moje zeszłoroczne (jak dziwnie to brzmi!) wyniki. Czy jestem z nich zadowolona? Nie do końca. Liczyłam, że przeczytam więcej, ale jednak szkoła strasznie mi w tym przeszkodziła. W 2015 nie przeczytałam też zbyt wielu książek, które powaliły mnie na kolana (o tym przekonacie się już na dniach) i to też strasznie mnie zasmuciło. No nic - mam nadzieję, że 2016 będzie pod tym względem (nie ilości, ale jakości książek) o wiele lepszy.

Statystyki
- dodane posty: 122
- obserwatorzy: 190
- wyświetlenia: 116485
- przeczytane książki: 60
- przeczytane strony: 21138
- średnia ocen przeczytanych przeze mnie książek: 7,45

A oto moje pięknie zestawione książki przeczytane w 2015 według goodreads (od tego roku zacznę dodawać je normalnie, w polskiej wersji, takie małe postanowienie):


A jeśli wolicie jednak przeczytać sobie listę, niżeli widzieć okładki (i to nie polskie), to wszystkie książki, jakie przeczytałam w 2015, możecie znaleźć tutaj.

W tym roku nawiązałam również sporo współprac z wydawnictwami. Za zaufanie dziękuję wydawnictwom: Sine Qua Non, IUVI, GW Foksal, Zielona Sowa, Feeria Young, Książnica, Otwarte, Bukowy Las, Czarna Owca, Egmont, Rebis, Drageus, Papierowy Księżyc, Albatros, Akurat.

Wyzwania czytelnicze, w których brałam udział:
- nie udało mi się zaliczyć wyzwania  Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - 140,9 cm/171 cm (urosłam)
- Czytam opasłe tomiska - 41 książek
- Okładkowe Love - 31 książek (w tym roku miałam do czynienia z wieloma ślicznymi okładkami)
- Klucznik - 33 książki (nie wiem ile kluczników, ale to się okaże wkrótce)
- udało mi się zaliczyć wyzwanie 52 książki

Najbardziej popularne posty na blogu
Ogromną popularnością cieszyły się organizowane przeze mnie konkursy (wkrótce pojawią się kolejne) oraz cykl postów Ciekawe premiery na... - nadal mam zamiar go prowadzić, o to się nie martwcie. Jeśli zaś chodzi o TAGi/recenzje:
- Coffee Book TAG
- The Games Book TAG
- The Courtship Book TAG
- My Little Pony Book TAG
- Emoji Book TAG
- recenzja Światła, którego nie widać, Anthony'ego Doerra
- recenzja 7 dni, Eve Ainsowrth
- recenzja Aplikacji, Lauren Miller
- recenzja Morza potworów, Ricka Riordana
- recenzja Niezauważalnej, Marcusa Sedgwicka

A teraz przyszła pora na moje skromne przyznanie statuetek!

Najlepszy autor/autorka 2015
1. George R.R. Martin (Gra o tron)
2. Samantha Shannon (Czas Żniw)
3. Rick Riordan (Złodziej pioruna)
Najlepszy bohater/bohaterka 2015
1. Tyrion Lannister - Saga Pieśni Lodu i Ognia
2. Werner Pfenning - Światło, którego nie widać
3. Annabeth Chase - Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
Największe książkowe ciacho 2015
1. Robb Stark - Saga Pieśni Lodu i Ognia
2. Naczelnik - The Bone Season
3. Day - Legenda
I to by było na tyle! Koniecznie napiszcie w komentarzach jak wam poszło w 2015 i jakie wy wspaniałe książki przeczytaliście :)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.