premiery

O zapowiedziach słów kilka...

20:29

Bądźmy ze sobą szczerzy - każdy czytelnik, czy to doświadczony, czy nie, oczekuje z buzującą krwią jakiejś pozycji czy ekranizacji. Tak też jest i ze mną. W tym krótkim artykule pragnę je wam przedstawić :)

Jak każdy igrzyskomaniak z niecierpliwością oczekuję ekranizacji ostatniej części trylogii, czyli mojego ukochanego Kosogłosa. Z tego co nam wiadomo, film ma być podzielony na dwie części, jedna wyjdzie 21 października tego roku, następna zaś dzień wcześniej, 20 października roku 2015. Reżyserem obu części został Francis Lawrence. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat procesu produkcji, zapraszam tutaj.

Z niecierpliwością czekam również na ostatnią część oraz ostatni dodatek do serii Dom Nocy. Redeemed (Wyzwolona) ma ogólnoświatową premierę dopiero 14 października ;<, zaś Upadek Kalony z tego co wiem wyszedł 29 lipca. Czekajmy więc na przetłumaczenie! Cudowna okładka <3

Och, internety szalejo a ja wraz z nimi! Została podjęta decyzja o ekranizacji SZUKAJĄC ALASKI! Nic nie wiadomo jak na razie o dacie czy aktorach, reżyserką jednak została Sarah Polley :) artykuł

Zaraz zaraz, Papierowe Miasta nie gorsze! Spójrzcie tylko na ten artykuł. Wynika z niego, że ekranizacją zajmą się ci sami reżyserzy, co przy GNW, a rolę Q zagra nie kto inny jak Nat Wolff czyli nasz Faultowy Isaac!

Nie zapominajmy też o mojej ukochanej Łzie! Co do daty nie jestem pewna : gdzieś czytałam, że będzie to 28 październik :) Pierwsza część bardzo mi się spodobała, i już nie mogę się doczekać następnej!

Tak jest! Ekranizacji doczeka się również lubiana przeze mnie saga Klątwa Tygrysa! Utworzona została już nawet strona na filmwebie, film jest planowany na rok 2015. Jednak mnie martwi jeszcze jedna, drobna rzecz, czyli TO. Ktoś coś wie, i mnie oświeci? Na portalach pisze, że jest to ostatnia, piąta część... ale przecież już w Przeznaczeniu wszystko się wyjaśniło! Nie to, że nie chce jej przeczytać. Po prostu może być to już przesyt.


Moja piękna Resistance <3 Przedstatnia część kultowej sagi Nocna Szkoła, autorstwa Daugherty ma zostać wydana w Polsce w październiku tego roku. Nie mam pojęcia, jak ja przeżyje ten październik. Tyle premier!


Moje MUSTREAD, czyli dodatek do sagi Dotyk Julii - Julia. Trzy tajemnice. Dostępna w przedsprzedaży na stronie empika, premiera 24 września! I ta niesamowicie piękna okładka :')


A co my tu mamy? Czyżby opowiastka 'Zanim Tobias poznał Tris...' ? Oj tak, ja się na to piszę! Nie przepadam za Tris, za to Cztery jest zdecydowanie moim ulubionym bohaterem. Wikipedia mówi, że angielska wersja wydana została 8 lipca. Mam nadzieję, że uda się ją przetłumaczyć do września! :)


I tym akcentem zakończymy dzisiejszy artykulik. Mam nadzieję, że się wam spodobał! Jeśli uzbiera się sporo takich właśnie zapowiedzi, to na pewno napiszę jeszcze jeden. xx

You Might Also Like

6 komentarze

  1. W tym wpisie ujęłaś trzy filmy, na które bardzo mocno czekam. "Kosogłos" (no, właściwie cztery filmy), "Papierowe Miasta" i moje ukochane "Szukając Alaski". Na tę chwilę nie wyobrażam sobie, że mógłbym obejrzeć te filmy. To byłoby zbyt łamiące serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, ja też nie wiem, jak je przeżyję. Tym bardziej moją Alaskę :'(<3

      Usuń
  2. Ja czekam na Kosogłosa. Z tego co wiem, to nie jest piąta część Klątwy Tygrysa, tylko coś w rodzaju 0,5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście! Bo podobało mi się zakończenie :)
      Kosogłosie, przybywaj!

      Usuń
  3. Ale piękna okładka Waterfall *.* A serię o Julii może zechcę kiedyś dokończyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.