7/10

Przysięga Smoka, P.C. Cast + Kristin Cast

17:55

Przysięga Smoka jest jednym z dodatków do serii Dom Nocy, napisanym przez P.C. oraz Kristin Cast. Opowiada ona o młodości, obietnicach i miłości przystojnego Bryana Lankforda, znanego wszystkim fanom Domu Nocy jako mistrz szermierki – Smok. Pozycja ta była moim must read, gdyż ja mimo wielu nieprzychylnych opinii, jestem fanką tej serii. Wszystkim którzy pragną ją przeczytać, polecam zrobić to tuż przed Przeznaczoną.

Twoja śmierć to dla mnie szok, został mi już tylko smok.

Książka była dość ciekawa. Pokazała mi, jak Smok poznał Anastasię, jak został szermierzem, z jakimi problemami musiał się borykać. Dodatek zdobią cudowne obrazki, więc rozdziały mija się bardzo przyjemnie :) Język jest lekki, książka nie zachwyca, jednak wyjaśnia kilka spraw związanych z fabułą Domu Nocy. No i ma śliczną okładkę! :) Fanom serii na pewno przypadnie do gustu.

★★★★★
W y z w a n i a :
Pod hasłem (2 w 1 : Imię, Homo Sapiens, Kropka)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie lubię serii, więc książki nie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, styl pisania autorek jest dość specyficzny i nie każdemu może się spodobać :)

      Usuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.