Liebster Blog Award

#5 Liebster Blog Award

20:40



Cześć! Zostało mi jeszcze kilka nominacji do LBA, a zauważyłam, że już dawno nie wrzucałam tej zabawy, więc dlaczego by nie nadrobić zaległości właśnie dziś? Mam nadzieję, że przygotowane przez Noelle z The Bookish City pytania oraz moje odpowiedzi przypadną wam do gustu :)

1. Ile książek liczy twoja domowa biblioteczka i jakiego autora pozycji masz najwięcej?
Na ten moment (15.11.2015) moja domowa biblioteczka liczy 125 książek i najwięcej pozycji posiadam autorstwa J.K. Rowling :)

2. Jakich trzech autorów najbardziej lubisz?
Pierwsze dwie osoby, jakie przyszły mi do głowy, to George R.R. Martin i J.K. Rowling. Strasznie trudno było mi zdecydować, kto znajdzie się obok nich, ale w końcu wybrałam Ricka Riordana (choć Samantha Shannon też jest dla mnie ważną autorką).

3. Jak się czujesz, kiedy kończysz wielotomową serię?
Tak naprawdę, to dotychczas skończyłam dwie wielotomowe serie - Harry'ego Pottera i Dom Nocy (dla mnie wielotomowa seria to długa seria, a nie jakieś cztery tomy). Kiedy kończę (po raz kolejny) Harry'ego, czuję się po prostu szczęśliwa, bo wiem, że jeszcze nie raz wrócę do tej serii. Kiedy zaś kończyłam Dom Nocy, czułam przede wszystkim dumę, że udało mi się przeczytać wszystkie dwanaście części, ale też swego rodzaju melancholię. W końcu Dom Nocy był jedną z pierwszych serii, jaką w ogóle w całym moim książkowym życiu zaczęłam czytać.

4. Jaką książkę wspominasz najlepiej?
Długo myślałam nad taką książką, lecz w końcu doznałam olśnienia. Morze spokoju. Tak pięknego, poruszającego NA nie przeczytam już nigdy. Nawet Hopeless temu, przynajmniej w moich oczach, nie dorównuje. Jedna z pierwszych książek, które kupiłam.

5. Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
Od trylogii Igrzyska Śmierci Suzanne Collins :)

6. Z jakim bohaterem się utożsamiasz i dlaczego?
Nie wiem. Nie, serio, ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Ja mogę bohaterkę lubić i rozumieć, mogę myśleć, że jest dla mnie jak siostra, ale utożsamiać się z nią, to już inna, poważniejsza sprawa. Może June z trylogii Legenda? Może Lindsey z 19 razy Katherine? A może po prostu nie znalazłam jeszcze takiej bohaterki, z którą się prawdziwie utożsamiam.

7. Gdzie najczęściej kupujesz książki i jaki był twój najdroższy zakup?
Z racji tego, że staram się ograniczać kupowanie książek, ostatnio najczęściej kupuje je w Biedronce, bo PRZECENY ♥ A tak normalnie, to chyba w Matrasie (oczywiście przez internet), albo Arosie albo na Znaku.A moim najdroższym zakupem była cała seria HP.

8. Gdybyś mogła zyskać jedną nadprzyrodzoną moc, co by to było?
Skoro mogłabym zyskać tylko jedną, to chyba najbardziej opłacałoby mi się zostać czarodziejem. Wtedy mogłabym nauczyć się rzucać zaklęcia, które znacznie ułatwiłyby mi życie. A najbardziej Accio.

9. W jaki sposób układasz książki na półce? Kolorystycznie? Autorami? A może jakoś inaczej?
Kolorystycznie! To wygląda tak niesamowicie <3 Próbowałam układać książki seriami/autorami, ale cały czas coś mi nie pasowało. Dlatego zostałam przy tęczy :)

10. Wyobraź sobie, że ktoś wylał kawę na 5 twoich ulubionych książek. Co robisz?
Zabiłabym!

11. Co sprawia ci największą radość w czytaniu?
Sam ten akt czytania jest niesamowity ♥ Nie będę ukrywać - czasami życie wydaje mi się nużące i monotonne, więc poznawanie nowych, ciekawych światów sprawia mi największą radość.

Dziękuję Noelle za nominację :) Piszcie w komentarzach, czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami, a jeśli nie, to jak sytuacja wygląda u was ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.