TBR

Listopadowy TBR!

17:44

Cześć! Dziś przychodzę do was z TBR, czyli moimi planami czytelniczymi na listopad. Książek nie jest przesadnie dużo i mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie przeczytać, bo mój październik wypadł bardzo słabo. Bez zbędnego przedłużania, oto jak przedstawia się mój TBR:

Także od dołu:

  • Chodząca katastrofa, Jamie McGuire - egzemplarz recenzencki do wydawnictwa Albatros; już zaczęłam czytać, skończę w tym tygodniu:)
  • Timeriders. Jeźdźcy w czasie, Alex Scarrow - egzemplarz recenzencki do wydawnictwa Zielona sowa; to będzie pierwsza książka z elementem podróży w czasie, jaką przeczytam!
  • Byłam tu, Gayle Forman - egzemplarz recenzencki do wydawnictwa Bukowy Las; zapowiada się bardzo ciekawie i obym się na niej nie zawiodła.
  • Światło, którego nie widać, Anthony Doerr - egzemplarz recenzencki do wydawnictwa Czarna Owca; słyszałam o niej same pozytywne opinie i jestem pewna, że się w niej zakocham:)
  • Gregor i Przepowiednia Zagłady, Suzanne Collins - egzemplarz recenzencki do wydawnictwa IUVI; drugi tom Kronik Podziemia, mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu tak samo, jak tom pierwszy.
A wy, jakie macie plany na listopad? Czytaliście coś z mojego stosika albo macie zamiar? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi w komentarzach :)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.