TAG

The Hungers Games Book TAG

10:00

Cześć!
Dziś przychodzę do was z moją pierwszą notką podczas Tygodnia z "Igrzyskami Śmierci"! Jeśli jeszcze nie wiecie co to, tydzień z "Igrzyskami Śmierci" jest akcją zorganizowaną przez Julkę, Zosię, Klaudię, Anetę, Angie oraz mnie, która polega na zachęceniu do przeczytania (lub rereadu) trylogii Igrzyska Śmierci i obejrzeniu wszystkich filmowych części. Zabawa ma miejsce w tym tygodniu, ponieważ już w piątek na ekrany kin wchodzi Kosogłos cz.II! Więcej informacji znajdziecie na naszym wydarzeniu na facebooku - klik!

A ja dziś prezentuję wam The Hungers Games Book TAG w moim wykonaniu!

1. Która z książek jest twoją ulubioną z całej trylogii?
Wydaje mi się, że moją ulubioną częścią jest ostatnia, czyli Kosogłos. Oprócz tego, że jest strasznie brutalna, to jeszcze niezwykle zaskakująca i dzieje się w niej tyle rzeczy, że czytelnik ledwo nadąża nad tym, co się dzieje.

2. Jak długo wytrwałabyś w Głodowych Igrzyskach?
Nie potrafię dobrze walczyć, na roślinach się zbytnio nie znam... co prawda jestem dość zwinna i lekka, ale dzięki temu niestety nie przeżyję. Chyba że na tych 'warsztatach' przed Igrzyskami poduczyłabym się o pułapkach i jadalnej roślinności. Wtedy miałabym jakąś szansę na przeżycie. Jednak wolałabym, żeby zabili mnie już na początku w jakiś zjawiskowy sposób. Jak umrzeć, to z klasą.

3. Jaka według ciebie wydarzyła się najdziwniejsza rzecz w trylogii?
Myślę, że takich scen było kilka. Jedną z nich był moment, kiedy Peeta ogłosił, że jest z Katniss w ciąży. Nigdy nie zapomnę tego szoku, jaki wstąpił na moją twarz po usłyszeniu tej nowiny. A potem zaczęłam się śmiać.

4. Jak dowiedziałam się o Igrzyskach Śmierci?
Kiedyś byłam bardzo (bardzo bardzo) przewrażliwiona na punkcie ekranizacji książek. Kiedy obejrzałam wszystkie części Harry'ego Pottera i zakochałam się w nich na zabój, od razu sięgnęłam po książki, bo stwierdziłam, że chcę poznać tę niesamowitą, oryginalną historię. Tak samo było z Igrzyskami, tyle że nieco później. Obejrzałam pierwszą część, obejrzałam drugą, polajkowałam igrzyskowy fanpage na facebooku, a tam zobaczyłam, że to filmy na podstawie książek. Tym sposobem dowiedziałam się o Igrzyskach i tym sposobem zaczęłam zmieniać się w książkoholika. 
(W sensie zaczęłam kupować książki, bo czytałam od zawsze)

5. Twoja ulubiona postać z książek?
Mam kilka igrzyskowych postaci, które uwielbiam, a są to: Katniss, Peeta, Finnick, Cinna, Effie, Rue, Johanna, Caesar, Cressida. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.

6. Jaki jest twój ulubiony moment z Igrzysk Śmierci?
Jest kilka takich momentów, które wprost kocham, ale nie mogę ich wypisać, bo wszystkie to ogroomne spoilery. Ale żeby nie było, że nie odpowiem w żaden sposób, ujmę to tak: zakończenie całej trylogii.

7. W jakim dystrykcie byś żyła?
Ogólnie nie chciałabym żyć w Panem, ale jeżeli byłabym już zmuszona, to na pewno w Dystrykcie 3 bądź 4. Do żadnego innego się nie nadaję.

8. Jaki jest wg ciebie najbardziej emocjonalny moment w Igrzyskach?
Moment związany z Finnickiem i tym panem ^.
Zdecydowanie.

9. Jaką jedną rzecz zabrałabyś z domu na arenę?
Karabin! Albo pistolet, bo karabin jest za ciężki.
Tylko najpierw musiałabym kupić taką broń, bo w domu jej nie mam.
Albo paczkę ciastek?
Na pewno nie zabrałabym czegoś, co mi się kojarzy z domem. Jeszcze bym się rozkleiła na arenie.
Może zapalniczkę, może poradnik Jak przeżyć w dżungli pełnej ludzi, którzy chcą cie zamordować.

10. Jaki jest według ciebie najgorszy plan, jaki został wymyślony w całej trylogii?
Ten wymyślony przez Coin. Oj, Coin nieźle narozrabiała w trzeciej części.

11. Wymień postać, która jest twoim ulubionym czarnym charakterem.
Snow! Chyba wszyscy się zgodzimy, że niewątpliwie jest on czarnym charakterem. Ale jaki ma styl! Ten motyw z białymi różami przyprawił mnie nie raz o gęsią skórkę.

12. Czego nie możesz doczekać się w filmie?
Końcówki! Jestem tak strasznie ciekawa, jak ukażą to w filmie! Oprócz tego, nie moge doczekać się ślubu, bombardowania i zmiech. (bezspoilerowo)

I to by było na tyle z mojej strony! Koniecznie napiszcie w komentarzach, kogo lub co wy byście umieścili w odpowiedziach oraz czy będziecie w kinie na premierze Kosogłosa cz. II !
(Jeszcze 3 dni!)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.