TAG

[TAG] Recenzentki w Igrzyskach Śmierci

10:00

Cześć!
Dziś przychodzę do was z kolejnym postem podczas Tygodnia z Igrzyskami Śmierci. Tym razem mam dla was TAG, który wymyśliłyśmy wspólnie z dziewczynami i w którym wszystkie bierzemy udział. Mam nadzieję, że się wam spodoba :)

1. Lofney - najbardziej dziecinny bohater z Igrzysk
Dziecinnym, ale w pozytywnym sensie bohaterem z Igrzysk, była Rue. Ta dwunastoletnia dziewczynka świetnie radziła sobie w sytuacji, jaką obdarzył ja los. Pochodziła z biednego dytryktu i na pewno nie miała łatwego życia, jednak zachowała w sobie to dziecko cieszące się nawet z najmniejszej rzeczy.

2. Angie - najbardziej kontrowersyjna postać
Tu do głowy od razu przyszedł mi Caesar Flickerman, czyli komentator Głodowych Igrzysk. Miał on niezwykle ekstrawagancki wygląd, ale przy tym pogodną osobowość.

3. Julka - największy spiskowiec w serii
Cała ta seria była pełna spiskowców, jednakże wybrałam do tej kategorii Foxface, czyli Liszkę. Sprytna, odważna, żaden trybut jej nie ufał. Intrygowała mnie, bo nawet nie mówiła zbyt dużo, a jej śmierć również była, cóż, dziwna.

4. Lucy - najzabawniejszy bohater z Igrzysk
Najzabawniejszy, najprzystojniejszy i najcudowniejszy Finnick, którego po prostu ubóstwiam! Jedna z moich ulubionych postaci z całej trylogii. Nie wybaczę Collins tego, jak potraktowała go w trzecim tomie :/

5. Alex - największy igrzyskowy leń.
Moja kategoria, tak idealnie do mnie pasuje! Od razu skojarzyła mi się z Haymitchem. Ogólnie dosyć lubię jego postać, ale nie oszukujmy się - jego skłonność do picia oraz to, że na początku w ogóle nie pomagał Katniss i Peecie w przygotowaniach do Głodowych Igrzysk, świadczy o tym, iż był on swego rodzaju leniuchem.

6. Cynka - najbardziej beztroska postać
Ta kategoria sprawiła mi największy problem, bo dla mnie żaden z bohaterów Igrzysk nie był beztroski. Każdy z nich przeżył wiele zła i nawet Effie zaczęła w pewnym momencie zauważać, że świat nie jest tak idealny. Dlatego tym razem wytypuję jakże ważną postać, jaką jest Jaskier. (Jakby się głębiej zastanowić, to nawet on nie był w stu procentach beztroski, ale pomińmy ten fakt).

I to by było na tyle z mojej strony! Koniecznie napiszcie w komentarzach, kogo wy byście umieścili w odpowiedziach i czy nasz TAG przypadł wam do gustu :)

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.